29 jr 1,85 65 kg Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 29 jr 1,85 65 kg Hallo

Hallo,

Ik ben zo'n 2 jr aan het trainen in mijn homegym. Er zijn periodes waarin ik dit fanatiek doe en andere momenten dan vloeit de motivatie weg door vermoeidheid en allerlei andere excuses.

Toch ben ik vastbesloten om mijn lichaam te gaan veranderen.

Ik ben al zo lang ik mij kan herinneren veel te mager voor mijn lengte, iets waar ik eigenlijk nooit zo'n moeite mee heb gehad, maar wat ik nu toch wil gaan veranderen.

Ik ben zo'n 1,85m en weeg momenteel ongeveer 65 kilo. Mijn eerste doel is om binnen 3 maanden boven de 70 kilo te komen. Dit gewicht heb ik nog nooit bereikt in mijn leven.
    Belangrijk om te vermelden is mijn 'eetprobleem' Ik heb erg veel moeite om structureel de juiste hoeveelheid kalorieen naar binnen te werken. Ik merk wel dat op de momenten dat ik goed train mij motivatie om te eten beter is.
    Als ik bijvoorbeeld niet train dan boeit eten mij niet zozeer, hoe gek dit misschien klinkt. Mijn hoofdoel bij het trainen is om zwaarder te worden.

Ik zal proberen te schetsen wat ik zoal eet:

ontbijt
    Brinta met 200 ml melk incl klontje roomboter
    knackerbrod met kaas

banaan

lunch
    6 plakken brood meergranen met vleeswaren

weight gainer complex garb gainer

avond eten
    vol bord met aardappelen en groente
    1 stuk vlees
    whey

sávonds
    weight gainer complex garb gainer
    evt cashewnoten

Training:

Bodybuilding.com - Defeat Skinny Genetics: The 1 + 1 Skinny Guy Transformation Program!

Ik ga dit schema eerst afwerken ik ga mijn 3e week in, en zal proberen zoveel mogelijk mijn ervaringen te delen in dit forum.

Mocht je een vraag voor me hebben stel deze gerust, ik sta open voor alle motiverende opmerkingen.

gr.

Ik zou je ontbijt wat veranderen. Knackebrood met kaas inwisselen voor brood met kipfilet. Ik zou ook je eetmomenten van 3 maaltijden naar 6 kleinere maaltijden veranderen. Zo heb je waarschijnlijk meer trek en kan je op den duur meer eten
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Veeeel meer eten want volgensmij heb je ondergewicht..
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
        Veeeel meer eten want volgensmij heb je ondergewicht..
        thanx voor de tip maar dat is denk ik makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik probeer wel steeds meer te eten.

Comment

Kijk eens bij het voedingsgedeelte en vul ook de excelsheet in. Je eet inderdaad veel te weinig om te kunnen groeien. Wanneer je resultaten boekt blijf je vaak beter gemotiveerd om te blijven trainen.

Comment

drink een liter (of 2) aan melk per dag extra en zorg dat je een stuk of 10 boterhammen extra binnen krijgt, als je echt moeite hebt met cal's binnenkrijgen dan is het misschien handig om je te extra focussen op voedsel wat hoog in vetten is (bevat veel cal's en relatief weinig volume) zoals pindakaas en volle zuivelproducten. ik ben even lang als jij en 65 kilo is echt HEEL weinig...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X