Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Goedenavond allen,

Hierbij zal ik mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Leroy en ik ben 21 jaar. Ik heb me aangemeld op dit forum om kennis te delen met anderen en hoop er zelf ook meer van te leren uiteraard.

Ik train 3 dagen(Thuis) waarna altijd er rustdag volgt (nouja, op de rustdag doe ik HIIT cardio). Ook in het weekend ga ik dus door. Ik volg een UB/LB schema die ik zelf in elkaar heb gezet.

Als er iemand vragen heeft of iets meer wilt weten hoor ik het graag!

Wees gegroet,

Ivy~

P.S. Ik gebruik Soja-eiwitten shakes. Dit omdat ik allergisch ben voor alle andere "normale" proteinen.
    Geen woorden, maar daden.

Hoi Leroy welkom op het forum.

Hoelang train je al?
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Nu zo een 8 maanden. Heb laatst bankje en barbell gekocht maar heb het idee dat ik het maximale hier thuis er wel uit heb gehaald. Ik zit er over te denken om me in te schrijven bij een sportschool maar weet niet zeker of ik dat nu wel zou doen.

Wat zijn de voordelen van een sportschool t.o.v. Thuis sporten?

Comment

Tja meer apparaten beschikbaar en ze kunnen je helpen met oefeningen door middel van hulp bij de vorm of door spotten. Train zelf ook niet zo vaak in de sportschool wil altijd lekker doorbeuken. Als er dan iemand op het apparaat zit waar ik op wil raak ik licht geïrriteerd en doordat mijn lokale sportschool vrij klein is gebeurt dit best vaak. Vindt het thuis ook goed te doen ben nog niet tegen problemen aangelopen.
        BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Nee precies daar zat ik dus ook al aan te denken. Wel zal ik dan zwaardere gewochten aan moeten schaffen om mijn dumbells te kunnen voorzien.

Ben in de afgelopen maand weer een kilo spiermassa aangekomen. Maar ben eigenlijk opzoek naar een goed bankje voor betere oefeningen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X