daar gaat ie dan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• daar gaat ie dan.

108 kilo schoon aan de haak nog geen 170 kwa lengte, verslaafd aan bier, wiet en gekluisterd aan de bank is dit Chris. De persoon die gaat stoppen met bier en wiet omdat hij zijn moeder ipv een verjaardags-cadeau de belofte heeft gedaan om te stoppen met de shit en te gaan trainen.
    ben dus nu 33 en te zwaar en onder trained. een aantal jaar geleden was ik zeer sportief , fitnes, fietsend, skatend en bergbeklimmen ( minstens 50 km skaten per week en fietsend naar me werk 8 km van huis ) tot ik me been brak op twee plaatsen nadat ik viel op een bergpas ergens in Oostenrijk. heli vlucht naar hospitaal en gips vlucht naar huis.
    daarna kwam het slop erin me vriendin kapte met onze relatie en een nieuwe vriendin kon me niet behagen , daarna alleen wisselende contacten.
    langzaam slopen de verslavingen erin.
    nu ben ik gestopt met bier en ook met wiet, ik heb een fitnes toestel gekocht en hang dagelijks aan de gewichten, ook loop ik regelmatig naar en van me werk.
    dit wil ik over niet al te lange tijd rennend doen. en dit is slechts het begin.
    ik weeg nog steeds 105 kilo dus 3 kilo lichter dan me top maar heb wel veel meer spierkracht.
    ben vorige maand begonnen met whey sensetion 2 keer per dag door de melk. en eet verder gewoon door.
    mijn streven is : mijn buik eraf en flink gespierd raken en een goeie conditie krijgen . wil elke dag die 7 km naar me me werk kunnen rennen. mijn fitnes apparaat die ik thuis heb is niet genoeg meer , ik druk in de zwaarste stand gemakkelijk het gewicht 25 keer achter elkaar. met gewoon duwen zeg maar. of 25 keer opdrukken achter elkaar.
    dit ben ik , ik hoop van jullie te kunne leren.

Goed bezig, die zeven kilometer rennen gaat je sneller lukken dan je denkt! Geef het een paar maand... Alleen je buik is nog lang niet weg als je zeven kilometer kunt rennen. Veel lezen op internet en forums als dit en vooral doorzetten.

Comment

Suc6!
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Welkom en succes!
        Geen woorden, maar daden.

Comment

Welkom kerel.
          Begin maar gelijk de whey met water te mengen ipv melk.

Comment

Welkom en succes.
            keep the focus going!

Comment

Ja het Kan gewoon doorzetten ik zat in het zelfde soort schuitje als jou Ben nu 2weken actief bezig gestopt met wiet en alcohol en begin nu al resultaat te zien en dat motiveert mij om het door te zetten en zoals al werd gezegt veel surfen op het web daar leer je echt super veel van.

Goodluck en vol houden he m8

greets.
              Vet = Spier in rust stand

Comment

Veel succes kerel

Comment

Succes boerenkool
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hey mensen bedankt voor alle positieve reacties . ik ga ermee aan het werk ga me eens flink inlezen hier en er veel van leren . Deze week veel gewerkt , goed voor de portemonnee maar niet voor mijn trainings- schema , over twee weken is alles weer rustig en dat is voor mij ook het definitieve startsein voor een gezonder leven. heb de eerste week van januarie vakantie en dan zal er gelopen en gezwommen worden , en ook gefietst ik probeer dan een vliegende start te maken en een paar kilo's lichter worden zodat ik wat minder moeite heb met rennen naar en van me werk. ik probeer 3 kilo kwijt te raken in die week ( aan vet , niet aan water . dus in de praktijk iets meer ) , en dan weer me normale eetpatroon aan te nemen het zij met dan wel te gaan minderen in vetten en koolhydraten , ik neem studenten haver mee naar me werk ( weinig ) en elk uur een paar nootjes om niet om te vallen en voor ik naar me werk loop/ ren , een shake met twee stukjes rogge brood , ik neem komkommer of wortel mee naar me werk zodat ik niet een compleet lege maag heb en ook elk uur een klein stukje , onder de middag alleen whey met water.
                    Denk nu niet dat ik kilos noten en wortels en komkommer eet , nee echt heel kleine hoeveelheden.
                    Het naar huis lopen wil ik gaan doen op lichaamsvet als brandstof , dus over de dag verspreid een beetje kwijt raken en het meeste als ik naar huis loop, daarna meteen eten ( groentes , kip/ tonijn op water )en trainen en alles verbranden wat ik eet. geen idee of dit gaat werken of dat het beter kan , maar ga me nu inlezen op het forum en leren

Comment

Eet niet te weinig en je zit hier op bodynet, dus vergeet de krachttraining niet!

Comment

kracht training is wel mijn plan , maar ik wil zo graag van me buik af . Ik heb ergens gelezen dat buikvet een enorme rem geeft op je testosteron afgifte dus rem je je groei mogelijkheden. Vandaar dat mijn plan is om eerst me te focussen op me buik en de spieren die ik heb te behouden en matig te groeien en als mijn buik weg is om me maximaal te focussen op het groeien.
                        misschien is het een goed idee om halverwege de weg naar huis vast een klein stukje rogge brood te eten voor energie voor kracht training en meteen als ik thuis ben groentes vlees/vis en nog wat roggebrood ( het roggebrood halverwege het uur rust ) en dan rusten een uur en dan maximaal kracht training , misschien van te voren en tijdens een weinig druivensuiker in te nemen , en dat alles verbranden met de krachttraining en een wandeling na de kracht training . en meteen na de kracht training nog een shake met water .
                        ik denk dat ik het zo ga doen voorlopig. met dit schema ga ik mikken op 1,5 kilo eraf per week. voorlopig , tot ik een beter plan heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X