nieuw lid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw lid

Beste Bodynet Leden,

Sinds 2007 ben ik actief bezig met fitness, het begon allemaal met 2x in de week een beetje doelloos de toestellen aflopen. Ik geloof dat ik dit ongeveer 1,5 a 2 jaar volgehouden heb (helaas)! Daarna ben ik zelf gaan experimenteren met dumbels en halters en dat soort materiaal. Toen ging ik me trainen langzaam opbouwen van 2x in de week naar 5x in de week. Helaas was ik zelf nog steeds verkeerd bezig omdat ik bijna iedere trainen alle spieren wilde trainen. De laaste 1,5 jaar ben ik daar in tegen wel beter bezig. Heb een schema van 4 dagen in de week en heb inmiddels 1 jaar ook het kettlebellen uit gevonden J. Maar als nog wil ik meer dan er momenteel in zit. Op het gebied van voeding kan ik nog zeer veel leren, en hoop de nodige kennis hier op het forum te kunnen bemachtigen.

Bedankt voor het lezen van mijn Intro J

Hoi Welkom,

Jammer dat je al die tijd verkeerd hebt getraind maar gelukkig heb je nu een schema. Ik zie je op de eerste foto squatten in een smith machine. Ik zou daar mee stoppen en dat schuim om de stang er af halen Los squatten is beter en na een paar keer went de stang in je nek wel
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
      Hoi Welkom,

Jammer dat je al die tijd verkeerd hebt getraind maar gelukkig heb je nu een schema. Ik zie je op de eerste foto squatten in een smith machine. Ik zou daar mee stoppen en dat schuim om de stang er af halen Los squatten is beter en na een paar keer went de stang in je nek wel

Bedankt voor de tip, zal er de eerst volgende x mee aan de slag gaan

Comment

Welkom
        Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by chespettacolo View Post
          Bedankt voor de tip, zal er de eerst volgende x mee aan de slag gaan
          Mooie laterals op die 3e foto trouwens. Heb je een foto van je rug?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ne-may-be.html

Leuk dat je op het forum zit, jammer ook dat je verkeerd bezig was hier kan je je in iedergeval goed inlezen .

Comment

Welkom en succes !

Comment

Hoi Welkom,

Ik doe squats met losse stang met hetzelfde schuim eromheen, maar is zonder schuim trainen dan beter?

Comment

Originally posted by K-94 View Post
                  Ik doe squats met losse stang met hetzelfde schuim eromheen, maar is zonder schuim trainen dan beter?
                  Denk niet dat het gaat helpen als je echt zwaar gaat.

Comment

Mooie laterals op die 3e foto trouwens. Heb je een foto van je rug?
                    Dank u, nee heb helaas nog geen foto van me rug... zal ik eerdaags is even maken..

Comment

Originally posted by K-94 View Post
                      als je de stang goed neerlegt heb je er geen last van (misschien de eerste paar keer voelt het vreemd aan, maar dat is ook met schuim zo)

verder met schuim erom verplaats je de massa meer naar achteren. low bar met schuim zal je niet lukken. ook doordat de stang met schuim dikker is moet je hem meer in je rug drukken omdat hij er anders afvalt.

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
                        als je de stang goed neerlegt heb je er geen last van (misschien de eerste paar keer voelt het vreemd aan, maar dat is ook met schuim zo)

verder met schuim erom verplaats je de massa meer naar achteren. low bar met schuim zal je niet lukken. ook doordat de stang met schuim dikker is moet je hem meer in je rug drukken omdat hij er anders afvalt.
                        Ohh dan zal ik de volgende keer zonder schuim proberen, thx.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X