Nieuw hier!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw hier!

Hallo heren en dames.

Ik zal mijzelf eerst voorstellen.

Ik heet Rifat de Roock en ben 27 jaar.
    Ik ben 1.86 lang en weeg op het moment 104kg. ( Vetpercentage moet ik nog meten ).

Ik ben sinds juni weer begonnen met sporten. Ik woog toen 130kg. Ik ben afgevallen door middel van minder eten en joggen. Nu ben ik bij een punt aangekomen dat ik ook krachttrainingen wil doen. Ik heb geen zin om een "beer" te worden bij wijze van spreken. Maar wil liever een athletische lichaam hebben. Op dit moment train ik 3-4keer per week. Ik neem op dit moment ook "Dieet pro" shakes, deze bevallen mij wel alleen zijn deze aardig prijzig ( alternatieven, GOEDKOPE alternatieven zijn altijd welkom ).

Om niet te veel kcal binnen te krijgen hou ik mijn voeding in de gaten met myfitnesspal ( reclame is niet mijn bedoeling ). Ik neem op dit moment niet meer dan 1600kcal in per dag. En als ik erover ga, dan ga ik nog een rondje rennen.

Voedingschema :

Ochtend : Dieet pro Shake + 250-300ml melk
    Middag : Fruit +- 200-300gr / Dieet pro Shake / 3 cracottes met 1 plak milner 30+ komijn kaas en/of kipfilet
    Avond : varieert. Meestal aardappelpuree 250gr met groente a 200gr en dan wat kip of vlees a 200gr.

Ik hoop mede door de forum meer motivatie op te doen en hoop ook dat ik met jullie hulp mijzelf lichamelijk kan verbeteren..

MVG,

Rifat
    Last edited by RifatSahin; 17-01-2013, 15:48.

Welkom!

Voeding is ruk amigo. Succes!
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Welkom!

Voeding is ruk amigo. Succes!
      Ruk? ( Ben nog een n00b dus )

Is dit wel een goede eetschema al of zouden jullie hier nog wat aan toevoegen of wijzigen??

Comment

Welkom,

Het hele schema moet omgegooid worden. Meer eten, meer eetmomenten, meer eiwitten, betere producten.

Comment

Originally posted by RifatSahin View Post
          Ruk? ( Ben nog een n00b dus )

Is dit wel een goede eetschema al of zouden jullie hier nog wat aan toevoegen of wijzigen??
          Wat er ontbreekt aan je voeding is eeeeh.... voeding! Dit is een crashdieet. Je bent een tijdje bezig zo, aangezien je 26 kg kwijt bent. Het slechte nieuws is dat dit voor een aanzienlijk deel vocht en spierweefsel is geweest. Je metabolisme ligt wss ook op zijn gat. Goede nieuws is dat je het nog aan kunt passen. Maar wel voorzichtig moet zijn.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Wat er ontbreekt aan je voeding is eeeeh.... voeding! Dit is een crashdieet. Je bent een tijdje bezig zo, aangezien je 26 kg kwijt bent. Het slechte nieuws is dat dit voor een aanzienlijk deel vocht en spierweefsel is geweest. Je metabolisme ligt wss ook op zijn gat. Goede nieuws is dat je het nog aan kunt passen. Maar wel voorzichtig moet zijn.
            Ahaaa, ja in juni begonnen en in oktober was ik al 20-24 kwijt. Daarna de "wintermaanden" ongeschonden doorgekomen gelukkig. Dat is de reden uiteindelijk waarom ik hier ben gekomen om beter bewust te zijn van wat ik wel en niet moet doen qua voeding.

Ik moet eerlijk zijn dat ik me wel gewoon gezond voel en niet duizelig word na de trainingen gelukkig. Maar een extra reep ontbijtkoek of een bak crueslie met yoghurt na mijn lunch zou wel een goed idee zijn dus?

Alvast bedankt nogmaals

Comment

Originally posted by RifatSahin View Post
              Ahaaa, ja in juni begonnen en in oktober was ik al 20-24 kwijt. Daarna de "wintermaanden" ongeschonden doorgekomen gelukkig. Dat is de reden uiteindelijk waarom ik hier ben gekomen om beter bewust te zijn van wat ik wel en niet moet doen qua voeding.

Ik moet eerlijk zijn dat ik me wel gewoon gezond voel en niet duizelig word na de trainingen gelukkig. Maar een extra reep ontbijtkoek of een bak crueslie met yoghurt na mijn lunch zou wel een goed idee zijn dus?

Alvast bedankt nogmaals
              Ff uit de blote bol zou met jouw gewicht en lengte je onderhoud (het aantal kcal je gemiddeld per dag verbruikt incl al je activiteiten) rond de 3000 kcal moeten liggen. Mss wat hoger afhankelijk van je bezigheden.

Je krijgt nu zo'n 1300 - 1400 binnen schat ik. Wss heb je je metabolisme naar de klote geholpen door zo te eten dus je zult voorzichtig per week je kcal op moeten voeren om je metabolisme weer aan de gang te krijgen.

Daarna zou ik een schema maken van rond de 2500 kcal met schone producten en het aantal eiwitten, koolhydraten en vetten dat je nodig hebt.

http://forum.bodynet.nl/afslanken/55...-afvallen.html lees dit, staat ook een link naar de zomersticky in, lees die ook.

Comment

Ga ik meteen mee aan de slag tnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X