Hey,
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum heb ook al een paar keer een topic aangemaakt of een reactie gezet, maar nu dacht ik ik zal me ook eens even voorstellen .
Dus mijn naam is Martijn ben 15 jaar en ik doe voetbal 3x per week en ga 3 keer per week fitnessen , tenminste dat probeer ik.
Ik ben 1.70 m en weeg 63 kilo, heb een paar maanden geleden mijn vetpercentage laten meten en dat was 12% (verbaast me eigenlijk wel aangezien ik toen nog redelijk veel snoepte en frisdrank dronk)
Ik heb nog geen voedingsschema maar ben wel van plan een voedingsschema te maken.
Nu eet ik
07:00 100gram brinta 200ml melk, kopje thee
12:05 6 boterhammen met hesp
14:30 blikje cecemel van 25cl
16:00 Kopje koffie, een koek
16:30 banaan, kiwi
19:00 2 aardappelen, stuk vlees (weet niet hoeveel gram) en groenten altijd wel iets anders.
Trainingsschema heb ik niet echt , ik doe gewoon
Maandag:Biceps, borst, buik
Dinsdag : triceps, schouders,buik
Donderdag: Benen, rug,buik
De namen van al die oefeningen ken ik niet.
Als ik iets vergeten ben zeg het maar
Gr. Martijn
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum heb ook al een paar keer een topic aangemaakt of een reactie gezet, maar nu dacht ik ik zal me ook eens even voorstellen .
Dus mijn naam is Martijn ben 15 jaar en ik doe voetbal 3x per week en ga 3 keer per week fitnessen , tenminste dat probeer ik.
Ik ben 1.70 m en weeg 63 kilo, heb een paar maanden geleden mijn vetpercentage laten meten en dat was 12% (verbaast me eigenlijk wel aangezien ik toen nog redelijk veel snoepte en frisdrank dronk)
Ik heb nog geen voedingsschema maar ben wel van plan een voedingsschema te maken.
Nu eet ik
07:00 100gram brinta 200ml melk, kopje thee
12:05 6 boterhammen met hesp
14:30 blikje cecemel van 25cl
16:00 Kopje koffie, een koek
16:30 banaan, kiwi
19:00 2 aardappelen, stuk vlees (weet niet hoeveel gram) en groenten altijd wel iets anders.
Trainingsschema heb ik niet echt , ik doe gewoon
Maandag:Biceps, borst, buik
Dinsdag : triceps, schouders,buik
Donderdag: Benen, rug,buik
De namen van al die oefeningen ken ik niet.
Als ik iets vergeten ben zeg het maar
Gr. Martijn
Comment