een hele goedemorgen ik ben john al een tijdje een actief profiel nog niet voorgesteld was ook niet erg actief vandaar.
ik doe thaiboxen dagelijks 7 dagen in de week m.m.a om de dag 2 x in de week fitness 1 x in de week zwemmen.
ik heb een uitstekende uithoudingsvermogen me gewicht licht niet erg hoog ik ben redelijk sterk
ik ben geen bodybilder..
ik zie in de meeste ook geen competitie, ik wil het een en ander aan kennis opdoen connecties maken en het beste uit mezelf te halen.
ik heb een uitstekende voeding
mdy bulkway
MDY Glutamine Powder
MDY No Excuses
MDY Multi Max
MDY Pure Peptopro
MDY Tribulus
ik eet veel oosterse dingen me ex is thai heb de nare gewoonte overgenomen eet weinig westers
wel iedere dag alles vers en zelf gemaakt of besteld
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.. ja ik doe wedstrijden nee niet professioneel ik wil gewoon een goede vechter zijn.
ik zit er over na te denken om te kuren een
2 x Anavar 100 tabs, 10mg/tab2 x Winstrol 100 tabs, 10mg/tab
1 x Nolvadex 100 tabs, 10mg/tab
en clenbuterol voor conditie..
me vraag is is dit redelijk om niet te veel te gainen meer kracht te hebben meer conditie meer power in me kicks en punches meer beter harder langer te kunnen worstelen ?? en waar kan ik het halen :P mvg john
ik doe thaiboxen dagelijks 7 dagen in de week m.m.a om de dag 2 x in de week fitness 1 x in de week zwemmen.
ik heb een uitstekende uithoudingsvermogen me gewicht licht niet erg hoog ik ben redelijk sterk
ik ben geen bodybilder..
ik zie in de meeste ook geen competitie, ik wil het een en ander aan kennis opdoen connecties maken en het beste uit mezelf te halen.
ik heb een uitstekende voeding
mdy bulkway
MDY Glutamine Powder
MDY No Excuses
MDY Multi Max
MDY Pure Peptopro
MDY Tribulus
ik eet veel oosterse dingen me ex is thai heb de nare gewoonte overgenomen eet weinig westers
wel iedere dag alles vers en zelf gemaakt of besteld
ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.. ja ik doe wedstrijden nee niet professioneel ik wil gewoon een goede vechter zijn.
ik zit er over na te denken om te kuren een
2 x Anavar 100 tabs, 10mg/tab2 x Winstrol 100 tabs, 10mg/tab
1 x Nolvadex 100 tabs, 10mg/tab
en clenbuterol voor conditie..
me vraag is is dit redelijk om niet te veel te gainen meer kracht te hebben meer conditie meer power in me kicks en punches meer beter harder langer te kunnen worstelen ?? en waar kan ik het halen :P mvg john
Comment