hey, ik ben maico, 22j, Train sinds november 2011 begon na een lange drugsperiode de knop om te zetten om te stoppen met roken en alles erop en eraan. meteen de sportschool in gedoken met wat beginners fitness... na 2 maanden alles onder de knie te krijgen over gegaan naar kracht/massa training. bodyweight was toen ik begon 69.9 kg. ondertussen is mijn bodyweigt 88.5 kg!
Vetpercentage zit ik op 12%. mijn lengte is 184 cm.
Voedingsschema hou ik me niet zo strikt aan. maar wel zo min mogelijk vetten (geen mac donalds enzo)
iedere ochtend 100 gr havermout (36gr koolhydraten per 50gr) + 350 ml melk...
elke dag 10 sneden brood verdeeld over 2 pauzes op het werk.
3e pauze om 3 uur carb gainer van xxl nutrition.
bijna elke dag (dankzij italiaanse moeder) Pasta op tafel , dus koolhydraten kom ik zeker niet te kort !
savonds na t sporten proteine shake+om de paar dagen een biefstuk of stuk witvis/zalm.
Voor t slapen gaan 450 gr magere kwark zonder wat toe te voegen (45gr eiwitten )
Prestaties :
Benchpress max 6 x 100kg / 1 x 120kg
squats max 3 x 130kg met knee wraps en belt (word hard aan gewerkt dat gewicht op te krikken!)
deathlift max 6 x 140kg / 1 x 160kg.
militairy press max 2x80kg.
IMG_0061[1].jpg
Vetpercentage zit ik op 12%. mijn lengte is 184 cm.
Voedingsschema hou ik me niet zo strikt aan. maar wel zo min mogelijk vetten (geen mac donalds enzo)
iedere ochtend 100 gr havermout (36gr koolhydraten per 50gr) + 350 ml melk...
elke dag 10 sneden brood verdeeld over 2 pauzes op het werk.
3e pauze om 3 uur carb gainer van xxl nutrition.
bijna elke dag (dankzij italiaanse moeder) Pasta op tafel , dus koolhydraten kom ik zeker niet te kort !
savonds na t sporten proteine shake+om de paar dagen een biefstuk of stuk witvis/zalm.
Voor t slapen gaan 450 gr magere kwark zonder wat toe te voegen (45gr eiwitten )
Prestaties :
Benchpress max 6 x 100kg / 1 x 120kg
squats max 3 x 130kg met knee wraps en belt (word hard aan gewerkt dat gewicht op te krikken!)
deathlift max 6 x 140kg / 1 x 160kg.
militairy press max 2x80kg.
IMG_0061[1].jpg
Comment