rainman , 47 kilo en zulke spierballen als meisje ? laat maar is een hele foto zien geloof er niks van , de foto word ook steeds gewijzigd hahahah
Eet schema.
Collapse
X
-
-
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Maar ik heb altijd een goed gevoel over advies geven,troll of geen troll.
Als het geen troll is,hebben ze misschien wat aan mijn advies,als het wel een troll is,help je ze toch hun zelfvertrouwen opkrikken door zo,n reactie.
Dan zien ze misschien een lichtpuntje in hun bestaan door de reacties op hun getroll.
Of is dat vergezocht?Last edited by rain; 15-08-2013, 20:37.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik weet niet of je doelt op mijn reactie,maar ik bedoel trollen in het algemeen aangezien ik absoluut niet denk dat ts een troll is!
Daarom staat er"hebben ze wat aan mijn advies".
Mijn reactie was niet helemaal duidelijk misschien, maar was meer tegen trollen in het algemeen.
Maar 100%zeker weet je het nooit natuurlijk,maar ik ga bijna altijd van her goede in de mens uit!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik ben geen trol Miss kwa uiterlijk maar niet kwa dikte.
ik ben zeker berijd om een hele foto te plaatsen en ik ben het echt alle bij ik hou niet van fake of nep doen ik ben serieus bezig met mijn sport ik hou van mijn sport een beetje jammer dat mensen zo snel een oordeel hebben maar klopt er staan genoeg foto's die fake zijn maar geloof me ik ben het allemaal echt.
Comment
-
Originally posted by Milena View PostHallo ik ben een vrouw van 34 jaar jong.
Ik sport zo ongeveer al 18 jaar.Ik ben intensief bezig ong. 1 jaar .
Mijn vraag is ik heb hier een eet schema dat is wat ik nu op het moment allemaal eet, kijk het ff door en beoordeel wat er aan veranderd zou moeten/kunnen worden ik wil afvallen ik weeg nu op het moment 47,5 kl veel hoeft er niet van af maar ik zou graag mijn buik spieren ook willen zien en ik heb begrepen dat dat met eten erg kan helpen klopt dat??
8:00
200 ml water
7 el brinta
1 afgestreekte schep eiwit poeder
1 banaan
Blender mix
10:30
1 blikje tonijn
14:00
1 bak franse magerekwark
1 plak kaas 30+
17:00
1 stuk kipfilet (0ng 200gr)
sla
1 etl. yoghurt mayo
voor het slapen gaan tussen 21:00 en 23:00
300 ml water in een shake beker
1 afgestreken schep casseinne.
Gr Milena
je voeding an sich is ok maar te weinig.
ik kan de verdeling niet zien, staat er ook niet, dus weet niet wat je moet toevoegen maar imo gaat het vooral om vetten en kh, dus wat volkorenbrood met wat gekookte eiereen zou je al veel goeds doen.
en nu die foto
Comment
-
Originally posted by rainman View PostIk weet niet of je doelt op mijn reactie,maar ik bedoel trollen in het algemeen aangezien ik absoluut niet denk dat ts een troll is!
Daarom staat er"hebben ze wat aan mijn advies".
Mijn reactie was niet helemaal duidelijk misschien, maar was meer tegen trollen in het algemeen.
Maar 100%zeker weet je het nooit natuurlijk,maar ik ga bijna altijd van her goede in de mens uit!Just do it!!!!
Comment
-
Gelukkig maar!
Mijn reactie op jouw reactie op mijn reactie....verwarrend hoor!
We wachten gewoon op de foto en het is het meest overtuigend als Milena een foto maakt met een recente krant in haar hand,dan is iedereen overtuigd!
Maar dan geen roddelkrant,want ik heb net van Quibus gehoord dat wij een intelligent forum zijn!
Dus niet de telegraaf ofzo!
We wachten af!DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-