Even voorstellen: Remco

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen: Remco

Hallo,

Ik ben Remco, 19 jaar, 1.70m en 65 KG.
    Ben 2 weken geleden begonnen met fitness. Ik heb een full body schema van de sportschool gekregen, en train 3x in de week. Ik heb ook Whey Perfection en Magnificent, wat ik na de training neem en op rust dagen 's morgens.

Ik heb alleen een beetje hulp nodig met een voedingsschema, ik heb al een berekening gemaakt op een site:

Lichaamsgewicht: 65 KG
    Lichaamsvet percentage: 9.8%
    Totale dagelijkse energiebehoefte: 2551 kcal
    Dagelijkse behoefte eiwitten: 129 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 57 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 381 Gram

Nu moet ik dus met alles wat ik eet, op die dagelijkse behoefte uitkomen? En moet ik op rust dagen ook op die dagelijkse behoefte komen?

Dat ligt aan wat je wilt gaan doen, bulken (aankomen in spieren + een beetje vet) of op dit bf % blijven.

Aangezien jij pas 2 weken trained zou ik aanhouden: train je full body schema perfect zodat je alle oefeningen perfect uitvoert, neem je shakes en dan komt de perfecte voeding over een tijdje wel.

Maar onthou: eat like a beast, grow like a beast

Comment

Originally posted by rodney6 View Post
      Dat ligt aan wat je wilt gaan doen, bulken (aankomen in spieren + een beetje vet) of op dit bf % blijven.

Aangezien jij pas 2 weken trained zou ik aanhouden: train je full body schema perfect zodat je alle oefeningen perfect uitvoert, neem je shakes en dan komt de perfecte voeding over een tijdje wel.

Niet mee eens!

Voeding is nog belangrijker dan goed trainen om hard te groeien dus waarom pas over een tijdje met goede/perfecte voeding beginnen als het nu al kan?

Dus kan je beter nu een goed voedingsschema maken zodat je met een goede basis start.
      Je kan nog zo hard trainen,als je voeding slecht is zal je weinig progressie maken.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rodney6 View Post

Goede tip!
        installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Niet mee eens!

Voeding is nog belangrijker dan goed trainen om hard te groeien dus waarom pas over een tijdje met goede/perfecte voeding beginnen als het nu al kan?

Dus kan je beter nu een goed voedingsschema maken zodat je met een goede basis start.
          Je kan nog zo hard trainen,als je voeding slecht is zal je weinig progressie maken.
          Bedoelde meer dat hij nog niet precies op zn vet, eiwit, kcal etc hoeft te zitten.
          Als hij 4-6 x op een dag goed eet met veel vlees vis ei volkoren brood enzo groeit hij als kool.

Maar ik geef je gelijk

Comment

Ik denk dat het met 65kg en 9%bf niet zoveel uitmaakt wat je eet. Belangrijker dat Remco gaat vreten. En stelselmatig gaat trainen.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Oke, dus een voedingsschema is eerst nog niet nodig? Ik moet gewoon veel kipfilet, tonijn in water en dat soort dingen eten dagelijks?

Comment

Een voedingsschema is wel degelijk belangrijk, alleen in jou geval moet je flink gaan bulken met de juiste producten.

Comment

Kan.Als jij genoeg en clean eet nu,zal je goede progressie zien.
                  Maar ik zou persoonlijk wel een voedingsschema maken.

Ten eerste omdat je dan aardig snel weet wat je daadwerkelijke onderhoud momenteel is.
                  Ten tweede omdat we hier ook voorbeelden hebben van mensen die flink zijn gaan eten en dan 5-10 kg in een maand aankomen;en dat is echt niet allemaal spiermassa.
                  Overdaad schaadt!

Maar wat ik persoonlijk belangrijk vind aan een goed voedingsschema,is dat je voor je gevoel dan echt serieus bezig bent.
                  En voor het totaalplaatje kan dat heel motiverend werken .
                  Last edited by rain; 23-08-2013, 12:15.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                    Kan.Als jij genoeg en clean eet nu,zal je goede progressie zien.
                    Maar ik zou persoonlijk wel een voedingsschema maken.

Ten eerste omdat je dan aardig snel weet wat je daadwerkelijke onderhoud momenteel is.
                    Ten tweede omdat we hier ook voorbeelden hebben van mensen die flink zijn gaan eten en dan 5-10 kg in een maand aankomen;en dat is echt niet allemaal spiermassa.
                    Overdaad schaadt!

Maar wat ik persoonlijk belangrijk vind aan een goed voedingsschema,is dat je voor je gevoel dan echt serieus bezig bent.
                    En voor het totaalplaatje kan dat heel motiverend werken .
                    Dit dus, ga 300-500kcal boven je onderhoud eten in combinatie met goede training.

Comment

Oke, ik zal even kijken of ik een voedingsschema kan maken. En ik lees ook veel over kwark voor het slapen? Wat voor kwark moet ik dan hebben?

Comment

Je hoeft geen schema zelf te maken hoor,staat kant-en-klaar bij de stickies.
                        Hoef je alleen de produkten maar in te vullen en de rest wordt automatisch uitgerekend.

Magere kwark zonder toegevoegde vruchten en/of suikers.
                        Lekker goedkoop en aardig wat eiwitten(+/_8-10 gr per 100gr)
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ah, bedankt! Zal eens kijken of ik hem kan invullen, zit alleen met het werk, ik werk op de bouw dus kan ik alleen op 09:30 en 12:30 eten..

Comment

Dat maakt in principe niet zoveel uit,als je maar aan je kcal per dag komt.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wat is Pre en Post workout?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X