Even voorstellen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen!

Ik lees hier ondertussen ook al een tijdje mee maar het is wel zo netjes om mezelf dan ook maar eens voor te stellen. Een neefje van mij kwam met deze site, het kan nooit kwaad om eens even te kijken hoe het er hier aan toe gaat.
    Dus bij dezen.

Ik ben Maarten, 39 lentes jong. lengte 1.80mtr. 73kg.

Sinds 2 weken ben ik bezig met een voedingsschema. Vanaf de tijd dat ik een nieuwe baan heb ben ik zo'n 3 kg afgevallen. Het zal de intensiteit van het werk en het warme weer wel zijn geweest dat ik wat gewicht ben verloren. Het schema werkt perfect. Ik ben nu weer zo'n 2,5kg aangekomen.

Ik heb altijd veel gesport. Eigenlijk van alles wel wat. nu wil ik me toch meer gaan bezig houden met massa op te bouwen omdat ik mezelf toch te licht vind. De meeste vrouwen doen er een moord voor om zo snel af te vallen. Geef mij dat beetje extra gewicht (spiermassa) dan maar.
    Ik ben niet zo'n schrijver maar mochten jullie nog iets willen weten, ik ben altijd bereid te antwoorden.

Grtz,

Maarten

Welkom Maarten!

Als je bij de stickies voeding kijkt,kan je je voedingsschema daar invullen en evt posten ter beoordeling.
    Het is natuurlijk ook belangrijk dat je kcal/eiwitten/koolhydraten/vetten redelijk in verhouding zijn.
    Dan kan je ook gelijk je behoefte uitrekenen,aangezien het denk ik niet de bedoeling is dat je vooral vet aankomt

Succes!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt voor het welkom heten rainman.
      Ik heb het schema dan ook laten maken, en niet zelf aan het klooien geslagen om het zo maar even te zeggen. Mijn vet percentage was twee weken geleden 15% en afgelopen donderdag 16% en dan 2.5kg erbij. Dat is niet slecht als je het mij vraagt.

Comment

Mooi zo.
        Spiermassa kan er snel bij komen als "beginner".
        Maar als jij in 2 weken 2,5 kg aankomt en 1% in vet stijgt,gaat het toch niet echt super?

Is geen aanval,maar hoe hoog denk je dat je vetpercentage over pakweg 6 maanden is in dit tempo?
        Het mooiste is natuurlijk als je alleen maar vetvrije massa aankomt,maar dat is erg lastig

Ik zou persoonlijk rond onderhoud gaan eten of op trainingsdagen iets hoger,maar absoluut niet extreem gaan bulken.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Mooi zo.
          Spiermassa kan er snel bij komen als "beginner".
          Maar als jij in 2 weken 2,5 kg aankomt en 1% in vet stijgt,gaat het toch niet echt super?

Is geen aanval,maar hoe hoog denk je dat je vetpercentage over pakweg 6 maanden is in dit tempo?
          Het mooiste is natuurlijk als je alleen maar vetvrije massa aankomt,maar dat is erg lastig

Ik zou persoonlijk rond onderhoud gaan eten of op trainingsdagen iets hoger,maar absoluut niet extreem gaan bulken.
          Ik doe dit voedingsschema 6 weken en daarna kijken we hoe het gaat met vet/spiermassa. Ik ben niet van plan om dit zo 6 maanden lang vol te houden. Als er nou veel sumoworstelaars in Nederland waren was het misschien nog een ander verhaal.
          ik hou jullie op de hoogte.

Ik waardeer het wel dat er hier meegedacht word. Je leert er altijd weer van.

Comment

Welkom Maarten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X