Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben een 28-jarige vrouw en ben al een tijd bezig met afvallen, maar wil het nu allemaal wat beter aanpakken aan de hand van (vooral) krachttraining. Helaas heb ik er nog niet genoeg verstand van om zelf een schema in elkaar te flansen dus hopelijk biedt dit forum hulp!

Ik weeg nu 63.3 kilo (woog 72..) en ben 1.64 lang (kort). Ik heb een weegschaal die vet, spier en vocht meet dus het is niet volledig accuraat, maar dit zijn volgens de schaal mijn aantallen: 26.8 vet en 35.1 spier.

Ik heb sinds dit weekend een lange halter met 8 gewichten (4 x 10, 2 x 5, 2 x 2.5) en een kettlebell van 8 kilo. Verder ga ik 4 x per week naar de sportschool.

Mijn doel is om nog ongeveer 9 kilo kwijt te raken en zo strak mogelijk in mijn vel te komen zitten. Een lager vetpercentage is dus zeer gewenst

Ik heb via het forum al veel info gevonden over voedingsschema's (ik ga 1600 calorieën per dag nuttigen en hou rekening met de verdeling kh, vet en eiwit) maar met het trainingsschema zou ik graag nog wat hulp willen! Ik doe graag squats maar verder is het allemaal nieuw voor me. Ik doe wel af en toe kracht training dus ik ben geen beginner-beginner maar meer dan dat is het ook niet.

Heb er zin in om eindelijk mijn doel te bereiken!

Van harte welkom op bodynet.
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

Comment

Welkom, goed begin al zo te zien ! Hopelijk kan je dit met hulp van het forum doorzetten.
      Superbia in Proelio

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X