Korte voorstelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Absoluut! Alleen van eerst zelf onderzoek doen leer je het meest toch
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ja maar mensen vinden het vaak fijner om het van iemand te horen in plaats van het op te zoeken in google. Geeft een soort vertrouwen.

Lijkt me wel verstandig om met dit soort onderwerpen er voor te zorgen dat je alles weet voordat je er aan begint.
      Superbia in Proelio

Comment

Zelf onderzoek doen kan goed en effectief zijn,
        maar las op een site dat alliens ook bestaan dus vind wel beetje dubbel mensen die er niks van af weten posten ook gewoon help post op internet. Ik zelf vraag standart ook altijd nog ff naar
        maar dat is mijn meining
        Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
          Welkom, en dan komt er zo dus een topic over aas. Maar als je nu al aangeeft 0,0 verstand te hebben van aas zou je jezelf dan niet eerst goed gaan verdiepen hier in voor dat je vragen gaat stellen?
          ben ik momenteel mee bezig vandaar dat ik nog geen concrete vraag gesteld heb. Ze zal volgen maar als ik de hoeveelheden info zie , kan dit enkele dagen duren me dunkt.

Comment

Originally posted by Bricks View Post
            Ja maar mensen vinden het vaak fijner om het van iemand te horen in plaats van het op te zoeken in google. Geeft een soort vertrouwen.

Lijkt me wel verstandig om met dit soort onderwerpen er voor te zorgen dat je alles weet voordat je er aan begint.
            ookal via google probeer ik niet zoveel te zoeken over zo'n zaken , want de ene spreekt de andere tegen.. Daarom richt ik me enkel tot dit forum. Eerst zelf zoveel mogelijk over leren en dan kan ik concrete vragen stellen. want ik ben wel van plan om aan de AAS te gaan maar niet zonder de juiste info

Comment

Belangrijk: Ben ik wel klaar om te gaan kuren?

Lees ook even deze door.. Door ene lummeltje whaaahahaha de idioot. Oeps!
              En vragen mag altijd, zoals ik al zei domme vragen bestaan niet in deze.
              Beter gevraagd dan niet geweten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X