ijsblok is terug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ijsblok is terug

Beste ijzervreters,

Nadat ik tijdje ben weg geweest ben ik weer terug om mijn kennis te verbreden en andere te helpen.

Zal mij even netjes voorstellen voor de nieuwe garde:
    Ben immidels 22jaartjes jong en train sinds mijn 16de.
    Heb verschillende stijlen getraind, vroeger altijd voor kracht (powerliften) en daarna meer bodybuilding gericht.

Nu ben ik al een tijdje meer bezig met crossfit achtige dingen en veel bezig met kettlebells, bozu ballen, swiss ballen, balance boards en eigen lichaamsgewicht oefeningen.
    De reden voor deze verandering is omdat ik bij defensie wil en dan bij korps mariniers of kct.

Naast mijn fitness passie voetbal ik nog in een vrienden team en ben ik hierdoor ook 2x per week op het voetbalveld.

Oowhja bijna vergeten dat ik werk in een sportschool als fitness instructeur en dit doe ik ook al heel wat jaartjes.
    Hierbij begeleid ik ook stagiaires om zo de kennis wat op te krikken ipv alleen theorie.

Dit was het denk ik wel.
    Als er vragen zijn kan je die altijd aan mij stellen en een keertje wilt mee trainen bij mij mag altijd.

Mvg ijsblok,
    Veel leesplezier!
    Calisthenics / Street workout

Yeah iceblokje is BACK!!!

Comment

Leuk om te lezen, welkom terug!! Zou wel een keertje willen trainen maar zit op dit moment in een drukke periode. Nu heb je dus als doel vooral spierconditie bij trainen ?

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Yeah iceblokje is BACK!!!
        Heey quibus, gezellig dat je er nog bent.

Originally posted by Tails View Post
        Leuk om te lezen, welkom terug!! Zou wel een keertje willen trainen maar zit op dit moment in een drukke periode. Nu heb je dus als doel vooral spierconditie bij trainen ?
        Ja doe meerdere oefeningen achter elkaar zonder rust of met max 10sec.
        Ook veel met wac principe bezig (de opbouw naar de olympische lifts) om zo technisch beter te worden op de lifts.

Comment

Hey Ijsblok! Zó lang ben je toch niet verschwunden?
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Welkom terug.

Mooie streven heb je.

Mocht je van water houden zou ik sowieso voor het Korps Mariniers gaan, hoewel de mariniers natuurlijk ook infanteristen zijn.

Plus bij het KCT kan je enkel komen geloof ik als je al een tijdje in dienst zit bij de Landmacht.

Ik weet niet wat je voor scholing doet, maar bij de mariniers is dit minder m.u.v. de manschappen opleiding als ik het me goed herinner.

En zoals al gevraagd is; je traint dus momenteel vooral voor kracht en/of uithoudingsvermogen en niet zozeer meer voor massa?
            "Straight outta gym"

Comment

Welkom terug en succes
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                Heey quibus, gezellig dat je er nog bent.

Ja doe meerdere oefeningen achter elkaar zonder rust of met max 10sec.
                Ook veel met wac principe bezig (de opbouw naar de olympische lifts) om zo technisch beter te worden op de lifts.
                wac = wak

Werken Aan je Kast, toch?
                "Straight outta gym"

Comment

jij komt er wel
                  Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Hey Ijsblok! Zó lang ben je toch niet verschwunden?
                    Nee klopt maar was tijdje afwezig.

Originally posted by Iron Mind View Post
                    Welkom terug.

Mooie streven heb je.

Mocht je van water houden zou ik sowieso voor het Korps Mariniers gaan, hoewel de mariniers natuurlijk ook infanteristen zijn.

Plus bij het KCT kan je enkel komen geloof ik als je al een tijdje in dienst zit bij de Landmacht.

Ik weet niet wat je voor scholing doet, maar bij de mariniers is dit minder m.u.v. de manschappen opleiding als ik het me goed herinner.

En zoals al gevraagd is; je traint dus momenteel vooral voor kracht en/of uithoudingsvermogen en niet zozeer meer voor massa?
                    Kct hoef je niet meer eerst tijdje bij landmacht te zitten dacht ik, is allemaal veranderd.
                    Hoe van water en vind het niet erg om erin te liggen, bij de korps valt het wel mee hhoevaak je erin ligt ook veel op land.

Ja train niet meer op massa, ben ook wat kilootjes kwijt, niet dat het erg is want het was te verwachten.

Originally posted by Mcvk View Post
                    Welkom terug en succes
                    Thanx mcvk

Comment

Nee klopt maar was tijdje afwezig.

Kct hoef je niet meer eerst tijdje bij landmacht te zitten dacht ik, is allemaal veranderd.
                      Hoe van water en vind het niet erg om erin te liggen, bij de korps valt het wel mee hhoevaak je erin ligt ook veel op land.

Ja train niet meer op massa, ben ook wat kilootjes kwijt, niet dat het erg is want het was te verwachten.

Thanx mcvk
                      Klopt bij de Mariniers zal je veelvuldig aan het hardlopen, marsen zijn. De zwemonderdelen voeren echt de ondertoon in de opleiding.
                      "Straight outta gym"

Comment

kct heeft zwaar mensen te kort als burger mbo4 denk niveau kom je er in,
                        als je all militair bent kan je gewoon zonder mbo4 er in als door stromen
                        maar mariniers licht ook zwaar onder vuur met de bezuinigingen
                        Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                          Klopt bij de Mariniers zal je veelvuldig aan het hardlopen, marsen zijn. De zwemonderdelen voeren echt de ondertoon in de opleiding.
                          ja hoorde ik ook ja.

over wac: WAC Lessons

Originally posted by mohwhip View Post
                          kct heeft zwaar mensen te kort als burger mbo4 denk niveau kom je er in,
                          als je all militair bent kan je gewoon zonder mbo4 er in als door stromen
                          maar mariniers licht ook zwaar onder vuur met de bezuinigingen
                          Heb CIOS gedaan dus heb mbo opleiding gehaald.
                          Op de mariniers word er inderdaad flink bezuinigt

Comment

Mooi man zelfde leeftijd, zelfde stats ongeveer en zelfde ambitie kwa toekomstig werkveld Benieuwd naar je trainingen!
                            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

ja hoorde ik ook ja.

over wac: WAC Lessons

Heb CIOS gedaan dus heb mbo opleiding gehaald.
                              Op de mariniers word er inderdaad flink bezuinigt
                              Oh daar staat het dus voor; wij hadden toen ook wac les, maar wij noemden het Werken Aan Kast les.

En wat betreft bezuinigingen er vallen nu gewoon overal klappen bij Defensie.. Dat zal bij het KCT niets anders zijn.
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X