ijsblok is terug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ijsblok is terug

Beste ijzervreters,

Nadat ik tijdje ben weg geweest ben ik weer terug om mijn kennis te verbreden en andere te helpen.

Zal mij even netjes voorstellen voor de nieuwe garde:
    Ben immidels 22jaartjes jong en train sinds mijn 16de.
    Heb verschillende stijlen getraind, vroeger altijd voor kracht (powerliften) en daarna meer bodybuilding gericht.

Nu ben ik al een tijdje meer bezig met crossfit achtige dingen en veel bezig met kettlebells, bozu ballen, swiss ballen, balance boards en eigen lichaamsgewicht oefeningen.
    De reden voor deze verandering is omdat ik bij defensie wil en dan bij korps mariniers of kct.

Naast mijn fitness passie voetbal ik nog in een vrienden team en ben ik hierdoor ook 2x per week op het voetbalveld.

Oowhja bijna vergeten dat ik werk in een sportschool als fitness instructeur en dit doe ik ook al heel wat jaartjes.
    Hierbij begeleid ik ook stagiaires om zo de kennis wat op te krikken ipv alleen theorie.

Dit was het denk ik wel.
    Als er vragen zijn kan je die altijd aan mij stellen en een keertje wilt mee trainen bij mij mag altijd.

Mvg ijsblok,
    Veel leesplezier!
    Calisthenics / Street workout

Yeah iceblokje is BACK!!!

Comment

Leuk om te lezen, welkom terug!! Zou wel een keertje willen trainen maar zit op dit moment in een drukke periode. Nu heb je dus als doel vooral spierconditie bij trainen ?

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Yeah iceblokje is BACK!!!
        Heey quibus, gezellig dat je er nog bent.

Originally posted by Tails View Post
        Leuk om te lezen, welkom terug!! Zou wel een keertje willen trainen maar zit op dit moment in een drukke periode. Nu heb je dus als doel vooral spierconditie bij trainen ?
        Ja doe meerdere oefeningen achter elkaar zonder rust of met max 10sec.