Hey iedereen,
Ik ben hier volkomen nieuw, en ik zal mezelf daarom even voorstellen:
Mijn naam is Wesley
Ik kom uit Den Haag
1,90 lang
92 kg
Vet percentage komt (nog) zo ff sporten en opmeten
Waarom heb ik mezelf aangemeld op deze site?
Ik train al vanaf mijn 16e in de sport school.
Begonnen met zware trainingen en het uitvinden van apparaten en dergelijke. Daarna stuntelen met gewichten. en Hierna een hoop tips gekregen van toen de oudere gasten.
Dat heeft allemaal geholpen want ik weet inmiddels goed hoe ik de oefeningen moet uitvoeren en welke intensiteit.
Daarbij vind ik het lekker om niet alleen te knallen in de sport school maar ook even lekker buiten te knallen met hardlopen. Dat varieert tussen de 8km tot 15km afstand.
Wat mijn doel is?
Ik had al is wat gehoord over het fenomeen 'cutten' dus dat ga ik proberen.
Ik let wel aardig op mijn voeding, alleen zou ik veel gerichter willen trainen en gerichter voeding willen aanpassen waar het nodig is. (momenteel nog geen voedingsschema)
wat betreft de Massa, dat zit wel snor bij mij alleen zou ik graag droger willen worden.
En tja, dan moet je toch meer verstand hebben van voeding!
Waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Omdat ik ook vooruitgang zag met mijn huidige trainen betreft armen/borst/benen/ect.. Dus dan sta je er niet bij stil. (dit is puur kracht en massa training)
Natuurlijk ben ik benieuwd naar de andere mensen hier op het forum!
Wat hun doelen zijn, en hun trainingswijze en noem het maar op.
Ik zal maar zo zeggen:
je ken je lol op!
Ik ben hier volkomen nieuw, en ik zal mezelf daarom even voorstellen:
Mijn naam is Wesley
Ik kom uit Den Haag
1,90 lang
92 kg
Vet percentage komt (nog) zo ff sporten en opmeten
Waarom heb ik mezelf aangemeld op deze site?
Ik train al vanaf mijn 16e in de sport school.
Begonnen met zware trainingen en het uitvinden van apparaten en dergelijke. Daarna stuntelen met gewichten. en Hierna een hoop tips gekregen van toen de oudere gasten.
Dat heeft allemaal geholpen want ik weet inmiddels goed hoe ik de oefeningen moet uitvoeren en welke intensiteit.
Daarbij vind ik het lekker om niet alleen te knallen in de sport school maar ook even lekker buiten te knallen met hardlopen. Dat varieert tussen de 8km tot 15km afstand.
Wat mijn doel is?
Ik had al is wat gehoord over het fenomeen 'cutten' dus dat ga ik proberen.
Ik let wel aardig op mijn voeding, alleen zou ik veel gerichter willen trainen en gerichter voeding willen aanpassen waar het nodig is. (momenteel nog geen voedingsschema)
wat betreft de Massa, dat zit wel snor bij mij alleen zou ik graag droger willen worden.
En tja, dan moet je toch meer verstand hebben van voeding!
Waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Omdat ik ook vooruitgang zag met mijn huidige trainen betreft armen/borst/benen/ect.. Dus dan sta je er niet bij stil. (dit is puur kracht en massa training)
Natuurlijk ben ik benieuwd naar de andere mensen hier op het forum!
Wat hun doelen zijn, en hun trainingswijze en noem het maar op.
Ik zal maar zo zeggen:
je ken je lol op!

Comment