Even voorstellen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen :)

Hallo ik ben Tony, ik ben 17 jaar oud. Ik weeg op dit moment 91 kg en ben 1.84 m lang. Ik wil graag beginnen met fitnessen maar wil eerst een goede dieet willen hebben zodat fitnessen ook helpt. Ik voetbal momenteel ook en ga zeker 3x per week naar de sportschool. Ik zou best hulp kunnen krijgen over mijn nieuwe voedingschema, en ik zelf vind ook dat ik best ongezond eet. Graag ontvang ik reacties over een goede voedingschema.mvg Tony

He Tony, welkom hier. Goed dat je je manier van leven wilt veranderen. Wat eet jij zoal op een dag?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
      He Tony, welkom hier. Goed dat je je manier van leven wilt veranderen. Wat eet jij zoal op een dag?
      Hallo Gus,

Ik drink elke ochtend een pakje vifit en meestal(niet altijd)haal ik daarnaast stuk of 2 kaascroissantjes. Tussen avondmaal en ontbijt eet ik niet echt veel misschien een koekje ofz. Als avondeten kan ik op dit moment niet echt zelf weten wat ik ga eten want dat maakt mn moeder natuurlijk, alleen vind ik roodvlees niet echt lekker mijn voorkeur gaat uit naar kippenvlees.

Comment

welkom tony, ik had al even op[ je andere topic gereageerd
        je zult toch echt zelf met een opzetje moeten komen kan je wel verklappen dat je kaascroissants en koekjes eruit moeten

Comment

Welkom en suc6!
          Mind is everything.

Comment

koekjes en kaascroissants
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X