EnchantedAndFlawless voorstellen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• EnchantedAndFlawless voorstellen.

Mijn naam is EnchatedAndFlawless en ben 18 jaar (bijna 19)

Ik ben ongeveer 2 en een half jaar geleden begonnen met fitness. Ik ging toen zomaar wat naar de sportschool met vrienden, zonder te weten wat ik precies deed. Een bekend verhaal natuurlijk. Maar na ongeveer een half jaar ben ik het wat serieuzer aan gaan pakken. Ontdekte forums, artikelen etc. Kocht wat equipment voor een homegym en dat heeft zich sinds dien behoorlijk uitgebreid. Ik gebruik sinds dien dus ook een voedingsschema en trainingsschema. Maar sinds een half jaartje ben ik niet meer wezen sporten. Dat begon omdat ik eens een tijdje rust heb gepakt vanwege een blessure aan mijn onderrug, die ben ik waarschijnlijk opgelopen door een verkeerde houding tijdens oefeningen (vooral squats en deadlifts) En heb het vervolgens nooit meer opgepakt vanwege wat problemen in de prive sfeer. Maar nu is het toch al weer een tijdje aan het kriebelen en wil graag weer beginnen. Ik ben van plan om met een SS schema te beginnen omdat ik het weer helemaal vanaf 0 moet oppakken. Ondanks dat ik nu wel 17 kg zwaarder ben dan toen ik 2.5 jaar geleden begon (53 kg, wat nu 70 kg is) De voornaamste reden dat ik mij hier heb aangemeld is vanwege het log systeem. Het lijkt me een leuke toevoeging voor mezelf om mijn gains bij te houden, en dus zo ook mijn motivatie wat hoger te houden. Iets waar ik in de begin periode van een project altijd moeite mee heb. Dat was het wel voor nu. Mocht ik nog iets vergeten zijn dan voeg ik dat nog wel toe.

EAF.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X