Hallo sportieve mensen!
Ik ben steffan, 16 jaar. Heb me aangemeld op deze forum omdat fitness me lifestyle begint te worden en ik het heerlijk vindt om andere topics te lezen.
Ik heb een hele zware rug operatie vorig jaar gehad, dus deadlift etc wacht ik nog zeker 2 maanden mee (moet erg lang revalideren). Dit is ook de reden dat ik zo licht was.
Ik begon met fitness 2 1/2 maand geleden. Ik was toen 56 kilo en nu al (trots) 62 kilo. Heb er keihard maar dan ook keihard voor getraind.
Ik heb een fitness schema gemaakt die voor mij werkt. In fitness gebruik ik veel engelse woorden, sorry.
1e dag: Chest , shoulders
2e dag: Legs, abs (core)
3e dag: Biceps, Triceps
Ga zo maar door, maar natuurlijk train je bijvoorbeeld je triceps ook al met bench press enzo.
Ik fitness thuis, heb dumbells en nog een ab / core apparaat geval.
Heb ook een voeding schema zodat ik aan alles kom.
Mijn specialiteit: Roer ei (met spek of ham/kaas) en geloof ze ik maak ze echt goed.
Mijn plus en minpunten aan me lichaam.
+ heb een goeie core / vleugels
+ chest groeit als de malle
=========
-Ik had hele slechte biceps / triceps
-Biceps / triceps vindt ik de vervelendste oefening.
Toch zijn ze nu al redelijk....
Mensen die ik echt niet kan uitstaan..."zeggen dat ze abs hebben terwijl ze gewoon dun zijn...ik was er ook eentje".
Daarbij hoort de spreuk: "Having abs when your skinny is the same thing as having big boobs when your fat".
Ik ben 16 ik weet het maar ik wil gewoon als volwassenen behandeld worden en niet als een kind.
Dankje.
Hoop dat jullie een beeld van me hebben en wat ik altijd zeg.
Keep working out!
Ik ben steffan, 16 jaar. Heb me aangemeld op deze forum omdat fitness me lifestyle begint te worden en ik het heerlijk vindt om andere topics te lezen.
Ik heb een hele zware rug operatie vorig jaar gehad, dus deadlift etc wacht ik nog zeker 2 maanden mee (moet erg lang revalideren). Dit is ook de reden dat ik zo licht was.
Ik begon met fitness 2 1/2 maand geleden. Ik was toen 56 kilo en nu al (trots) 62 kilo. Heb er keihard maar dan ook keihard voor getraind.
Ik heb een fitness schema gemaakt die voor mij werkt. In fitness gebruik ik veel engelse woorden, sorry.
1e dag: Chest , shoulders
2e dag: Legs, abs (core)
3e dag: Biceps, Triceps
Ga zo maar door, maar natuurlijk train je bijvoorbeeld je triceps ook al met bench press enzo.
Ik fitness thuis, heb dumbells en nog een ab / core apparaat geval.
Heb ook een voeding schema zodat ik aan alles kom.
Mijn specialiteit: Roer ei (met spek of ham/kaas) en geloof ze ik maak ze echt goed.
Mijn plus en minpunten aan me lichaam.
+ heb een goeie core / vleugels
+ chest groeit als de malle
=========
-Ik had hele slechte biceps / triceps
-Biceps / triceps vindt ik de vervelendste oefening.
Toch zijn ze nu al redelijk....
Mensen die ik echt niet kan uitstaan..."zeggen dat ze abs hebben terwijl ze gewoon dun zijn...ik was er ook eentje".
Daarbij hoort de spreuk: "Having abs when your skinny is the same thing as having big boobs when your fat".
Ik ben 16 ik weet het maar ik wil gewoon als volwassenen behandeld worden en niet als een kind.
Dankje.
Hoop dat jullie een beeld van me hebben en wat ik altijd zeg.
Keep working out!
Comment