Let me introduce!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Flabbert View Post
    dus beter nog ff van niet. zoals rain ook al aanhaalt met een hoog vetpercentage ga je dan ook een hoop vocht pakken.. en daarbuiten is je voeding dus nog kut. gewoon lekker fanatiek blijven trainen en goed eten en dan komt alles goed

Bedankt voor de reactie. Wat versta jij onder goed eten als ik mag vragen? Meer groentes, vlees/kip etc? Goed en gezond.

Comment

Ik vind nog steeds van niet.
      Je kan nog zoveel bereiken zonder hulpmiddelen.
      Degene bij mij in de sportschool die pas een jaar trainen en dan al kuren zonder goede voeding, raken bijna zonder uitzondering alles weer kwijt…of meer.
      Doordat ze alles kwijt raken is de motivatie 0.0 en zie je ze ineens een paar maanden niet meer.
      Als jij dmv een goed voedingsschema aan blijft komen, wordt de motivatie alleen maar groter ipv minder .
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Begin er eerst eens mee om de stickies voeding door te lezen en vul daarna het voedingsschema in.
        Als je dat daarna hier post ter beoordeling,krijg je vanzelf te horen wat je kan verbeteren.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Jullie merken het misschien al, ben ''bang'' om meer te eten omdat ik het vermoeden heb dat ik dan ook in vet zou aankomen. Begrijp van jullie dat dat dus niet zo hoeft te zijn..

Comment

Originally posted by rain View Post
            Begin er eerst eens mee om de stickies voeding door te lezen en vul daarna het voedingsschema in.
            Als je dat daarna hier post ter beoordeling,krijg je vanzelf te horen wat je kan verbeteren.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html
            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html

Thnx ga er mee bezig

Comment

Originally posted by jmeijer View Post
              Jullie merken het misschien al, ben ''bang'' om meer te eten omdat ik het vermoeden heb dat ik dan ook in vet zou aankomen. Begrijp van jullie dat dat dus niet zo hoeft te zijn..
              Nouja komt het uiteindelijk vaak wel op neer. Wil je aankomen moet je boven onderhoud eten en je zult spiermassa aanzetten maar ook een (klein) deel vet.

Even heel jip en janneke hoe het over het algemeen wordt aangepakt, eerst een periode aankomen en zeg dat je 80% spier 20% vet aankomt(fictieve cijfers, niet te zeggen hoeveel het gaat zijn). Vervolgens probeer je weer zoveel mogelijk vet maar zo weinig mogelijk spier te verliezen, laat dat weer 80/20 zijn bijvoorbeeld.

Zo kom je er uiteindelijk netto gespierder en droger uit.

Maar als je nu al ruk voeding hebt gaat een kuur je eerder teleurstellingen als iets anders brengen met waarschijnlijk FLINKE terugval erna...
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Niet kuren.
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                  Meer eten
                  Klopt.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Klopt.
                    Jij moet meer eten?
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ik niet ,mijn vetpercentage loopt al gestaag op.

Maar jij adviseert mensen altijd meer te eten, vandaar(zelfs bij zwakke schouders ).
                      En vaak, of beter gezegd altijd, is dat ook de oplossing om groter te worden.
                      Zeer waarschijnlijk ook in het geval van ts.
                      Beginners die zeggen genoeg te eten, eten veel te weinig.

Deze uitleg is uiteraard niet voor jou herr Ruhl, maar voor ts.
                      Last edited by rain; 20-09-2014, 19:51.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hey,

Hoe kan ik dat ingevuld schema hier uploaden?

Comment

Dit is mijn schema
                          Attached Files

Comment

Ik niet ,mijn vetpercentage loopt al gestaag op.

Maar jij adviseert mensen altijd meer te eten, vandaar(zelfs bij zwakke schouders ).
                            En vaak, of beter gezegd altijd, is dat ook de oplossing om groter te worden.
                            Zeer waarschijnlijk ook in het geval van ts.
                            Beginners die zeggen genoeg te eten, eten veel te weinig.

Deze uitleg is uiteraard niet voor jou herr Ruhl, maar voor ts.
                            Ja vaak eten mensen te weinig waardoor ze niet aankomen of ook niet afvallen. (Langzame stofwisseling)

training 30%.
                            Voeding 70%.
                            (Wel beetje zwart wit natuurlijk)
                            Zonder genoeg brandstof in de tank kom je ook nergens

Comment

Originally posted by jmeijer View Post
                              Als je daar bang voor bent moet je al helemaal niet aan D-Bol beginnen kerel, je hebt al 18% bf en dat word alleen maar meer ermee.
                              Ik ben en zal 1 van de laatste zijn die ooit tegen kuren zal zijn, mits het nut heeft.
                              De mensen hebben gelijk als ze jou adviseren om het niet te doen, zorg eerst dat je lager staat in je bf en wat meer spiermassa bezit. En niet te vergeten je voeding al ruime tijd optimaal is voor je ergens aan begint.
                              Ik zou zeggen stel het voorlopig eens een half jaar uit, en kijk dan nogmaals hoe het met jezelf gesteld staat.
                              Ook hebben ze gelijk dat je dan voor de kat zn ... aan het kuren bent en alles zal verliezen, zo niet meer dan wanneer je begon.
                              Geloof ze maar, het is geen tovermiddel, maar een hulpmiddel om sneller te gaan naar waar je anders ook zou kunnen komen... Maar, ja er is een maar die je al eerder hebt gehoord.
                              Je moet het ook zonder kunnen, kun je dat niet, is het verloren tijd / moeite en geld!

Over die jongens in je sportschool, zo kent iedereen hier wel iemand of zelfs meerderen die dat denken.
                              Ja ze komen 8 tot 10 kg aan, maar wat komen ze aan?
                              Spiermassa? NEE, van die 8kg is er zeker 5kg vocht bij, hetgeen als ze stoppen heel snel weer verliezen.
                              En door dat snelle verliezen gaan er ook weer spieren verloren omdat ze in hun koppie niet meer zo lekker zitten net als in hun krimpende lichaampje. Als reactie daarop gaan ze ook trainen als n oud wijf... Oftewel de bal is rond.
                              Echt waar, het heeft pas zin als je alles op de rit hebt en goed gaat naturel... Dan heeft het pas zin om te denken aan kuren!

just my 2 cents
                              Ruud.

Comment

Haha duidelijke analyse

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X