Voorstellen Tibbers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen Tibbers.

Hallo beste sportfanaten! Bij deze stel ik mij even voor. Ik heet Mitch en ben 19 jaar. Ik heb mij ooit zo'n 3 jaar geleden ook eens aangemeld op dit forum en een paar berichtjes geplaatst. Ik wist alleen hiervan niet meer de naam/ww/email, dus dan maar een nieuw account. Ik ben op mijn 16e dus begonnen met fitness en heb toen ontzettend veel geleerd/gelezen op dit forum. Inmiddels ben ik 3 jaar verder en ga (bijna) all in voor een zo mooi mogelijk lichaam. Ik ben nu sinds een paar dagen bezig met Push/Pull/Legs nadat ik een tijdje het UB/LB schema gedaan heb hier van het forum. Want ja, ik heb in de afgelopen tijd nog steeds regelmatig wat rondgesnuffeld hier. De gains die ik gemaakt heb, hadden veel beter gekund. Maar goed. Je word 18, gaat regelmatig uit. Wijkt vaak van je voeding af en etc. Maar dit ga ik nu dus stukken beter aanpakken. Ik sta momenteel op 75 kg bij 173 cm en 18/19% BF. Best een laagje vet maar ik heb me daar nooit druk om gemaakt tijdens het gainen omdat ik altijd erg mager geweest ben (53 kg /173 cm toen ik begon op m'n 16e) Maar ik wil nog even blijven bouwen dus clean bulk ik door tot ergens tussen maart en mei. Om vanaf dan eens wat vet er af te trainen. Iig probeer ik niet ver boven de 20% te gaan komen.

Tibbers.

Welkom kerel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X