Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Beste allemaal,

Mijn naam is Tris. Lift nu ongeveer 2 jaar serieus. Heb in die 2 jaar veel progressie geboekt; van een dikzak van bijna 120 kilo ( 117 kilo bij 1.80m ) naar 87 kilo in het eerste jaar zomer. Dit was goed om ervaring op te doen maar qua gains sloeg het nergens op. Verloor veel spiermassa en voelde me slecht. Omdat ik veel (voedsel)allergiën heb ben ik altijd geinteresseerd geweest in voeding.

Momenteel schommel ik tussen de 90/93 kilo op een vp van 16/20% en ben van plan de aankomende weken net als velen van jullie me te focussen op wat droger te worden pre summer.

Ik zal snel een logje openen om samen met jullie mijn progressie te tracken.

Gr

He welkom ben benieuw naar je logje en je voedingschema zeker gezien je allergieën. Dat zal het vast extra lastig maken

Comment

Welkom kutvloedgolf!

Comment

Welkom PT.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
          He welkom ben benieuw naar je logje en je voedingschema zeker gezien je allergieën. Dat zal het vast extra lastig maken
          Thanks allemaal!

Klopt. Het gebruik van whey is voor mij dan ook niet mogelijk om maar iets op te noemen. Ik vang dit bijvoorbeeld op om gewoon een bakje rijst met tilapia te eten direct na de training. Het was even passen en meten de afgelopen maanden maar heb nu wel het idee dat ik op de goede weg ben qua wat voor mij mogelijk is. Zal in het daarvoor bestemde forum zsm een topic starten.

Gr

Comment

Welkom pik, lachen dat je gaat loggen. Volgende week ff weer samen trainen!
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Welkom PT

Welke allergieën heb je?
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X