Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hallo iedereen,

Allereerst een paar stats; M/26/1,73/74KG/+- 12% - KT 4x in de week - 1x in de week vechtsport

Ik heb me aangemeld op het forum omdat ik graag mijn voedingsschema wil optimaliseren. Ik kom al zo'n 10 jaar in de sportschool, maar voor echte resultaten ben ik nu pas sinds oktober 2014 begonnen. Voorheen was het vaak een paar maanden serieus aan het trainen en dan weer een paar maanden niks (omdat ik gedemotiveerd raakte door de vet laag die er altijd over heen lag). Ik hield me niet bezig een voedingsschema en daarmee wil ik nu het grote verschil maken.

In de zomer 2014 zat ik op 69 kg en 16%. Ik ben tot en met februari bezig geweest met het opbouwen van mijn eetschema en in maart begonnen met afbouwen. Ik weet dat het voor vele onlogisch lijkt om met mijn gewicht te gaan cutten, maar toch wil ik hier mee doorgaan omdat ik mijn vet percentage zo wil krijgen dat ik (eindelijk) een keer de blokken op mijn buik heb staan.

Ik zal op het forum mijn voedingsschema plaatsen en hoop samen met jullie het verder te kunnen verfijnen! Want zo af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer.

Voor iedereen die al de moeite nam om dit te lezen, thnx!

Groeten J

hoi Journey, welkom hier
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Journey Welkom,

Comment

Welkom Journey.

Tot welk vetpercentage wil je cutten dan?
        Om blokken te zien, moet je wel blokken hebben he.

Succes.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Journey View Post
          Hallo iedereen,

Allereerst een paar stats; M/26/1,73/74KG/+- 12% - KT 4x in de week - 1x in de week vechtsport

Ik heb me aangemeld op het forum omdat ik graag mijn voedingsschema wil optimaliseren. Ik kom al zo'n 10 jaar in de sportschool, maar voor echte resultaten ben ik nu pas sinds oktober 2014 begonnen. Voorheen was het vaak een paar maanden serieus aan het trainen en dan weer een paar maanden niks (omdat ik gedemotiveerd raakte door de vet laag die er altijd over heen lag). Ik hield me niet bezig een voedingsschema en daarmee wil ik nu het grote verschil maken.

In de zomer 2014 zat ik op 69 kg en 16%. Ik ben tot en met februari bezig geweest met het opbouwen van mijn eetschema en in maart begonnen met afbouwen. Ik weet dat het voor vele onlogisch lijkt om met mijn gewicht te gaan cutten, maar toch wil ik hier mee doorgaan omdat ik mijn vet percentage zo wil krijgen dat ik (eindelijk) een keer de blokken op mijn buik heb staan.

Ik zal op het forum mijn voedingsschema plaatsen en hoop samen met jullie het verder te kunnen verfijnen! Want zo af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer.

Voor iedereen die al de moeite nam om dit te lezen, thnx!

Groeten J
          Cutten is niet gek met jouw gewicht, je bent harstikke kort.
          Zou gewoon doen waar je je goed bij voelt en lekker gaan bulken zodra je tevreden bent met je VP%

Comment

Originally posted by rain View Post
            Welkom Journey.

Tot welk vetpercentage wil je cutten dan?
            Om blokken te zien, moet je wel blokken hebben he.
            Succes.
            Apply cold water on burned area

Comment

Originally posted by imation View Post
              Apply cold water on burned area
              Hahaha. Beetje shinen op die strandje, jwz.

@TS
              Welkom en succes!
              In between obsessed periods

Comment

Thnx! Ik denk tot zo'n 7 procent. Ben vroeger dik geweest en laatste vet is er nooit afgegaan en wordt nu toch echt de hoogste tijd. Wat betreft 'blokken' misschien kan ik het inderdaad nog beter formuleren als 'blokjes'.

Comment

Precies dat dacht ik ook, maar dacht zal de reacties vast voor zijn, bedankt voor je bericht!

Comment

Hoi welkom

Comment

Originally posted by Indiana View Post
                      Cutten is niet gek met jouw gewicht, je bent harstikke kort.
                      Zou gewoon doen waar je je goed bij voelt en lekker gaan bulken zodra je tevreden bent met je VP%

Ik vind dat jij jezelf iets te vaak als vergelijkingsmateriaal gebruikt. Alles wat een beetje in de buurt komt van je eigen stats is niet smal maar buff voor zijn lengte. Kom op man

@ TS: Welkom, op 16% is het gewoon tijd voor een cut.. Succes!

Comment

welkom!

Comment

Welkom!
                          In between obsessed periods

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                            Ik vind dat jij jezelf iets te vaak als vergelijkingsmateriaal gebruikt. Alles wat een beetje in de buurt komt van je eigen stats is niet smal maar buff voor zijn lengte. Kom op man

@ TS: Welkom, op 16% is het gewoon tijd voor een cut.. Succes!
                            Haha, is een vorm van onzekerheid heh.... ik hou voortaan m'n mond gewoon dicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X