Hallo iedereen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo iedereen!!

Hallo iedereen heb vorige week een account aangemaakt alleen nog niets mee gedaan.
    Ik ben een meid van 22 met een lengte van 1.64 die sinds ik me kan herinneren problemen met mijn gewicht heb gehad(jo-jo/ overgewicht.)
    Vorig jaar februari had ik het gewicht:
    96,4 , bmi 35.8 vet % 47.2% spiermassa 24.0%. Naar
    71.9kg bmi 26.7 vet % 30.3 vet vrijmassa 50.1kg.
    De percentages zijn verschillend opgeschreven omdat ik me op een andere weegschaal gewogen heb.
    Sinds februari heb ik de draad weer opgepakt. En probeer weer 5 a 6 dagen in de week te trainen. Ik ben deze week gestopt met een kuurtje Clen. Na dat het bij een vriendin uit de hand gelopen is met een long embolie. En zou graag andere supplementen willen besten alleen weet ik niet zo goed wat nu het meest effectieve zou zijn. Zelf heb ik ervaring met; T5, pre workout, CLA, blackburn, BCA’S en Clen. Ik heb zelf een brede bouw en een snellere spier opbouw doordat mijn lichaam meer testosteron aanmaakt dan ‘normaal' dat komt omdat ik pcos heb. Bij dit syndroom zijn de waarden van verschillende hormonen in je lichaam verhoogd of juist verlaagd. Maar ik merk dat ik de laatste tijd wat meer moeite heb om me aan mijn voedingsschema en training te houden. Ben eerlijk gezegd een beetje de draad kwijt en ben weer opzoek naar een goeie basis. Mijn doel is namelijk om richting de 65kg te gaan.
    Ik weeg nu :
    74.9kg bmi 27.8 vet % 34.2% vet vrijmassa 49.3kg

Als iemand tips heeft hoor ik het graag! Xx Zeynep

Goed en goed trainen

Dus ja egh een goede basis neerzetten. Beste is huidplooi meting weegschalen zijn kut

Comment

Hoi Welkom

Ik lees alleen maar supps, middelen maar zie nergens iets terug van voeding... hoe ziet dit eruit?

Comment

Hoe ziet je voedingsschema en trainschema er nu uit? Verder wat Generation Iron zegt... zoveel supps... direct mee kappen. Voeding is toch echt wel je basis.

Comment

Kwa supplementen gebruik ik geen combi momenteel gebruik ik alleen een pre work out of T5. Derest van de sups heb ik in het verleden gebruikt. Kwa voeding eet ik momenteel:
          Ochtend; Eiwitshake met bambix en een banaan / 3 gekookte eieren met 2 lu crackers 1 eigeel of havermout met water aangemaakt. Tussendoor; fruit/ groeten of 150gr magere kwark. Middag; 100gr kip/vis met een salade/groenten 75gr rijst/aardappelen, T; 75gr kip/vis met groenten, A; 100gr vis/kip met groente, 75gr rijst/Quinoa/aardappels. T; Magere kwark 200gr met een handje blauwe besjes.
          Na mijn training neem ik een appel/ banaan / eieren of een eiwitshake.

Wat betreft het trainen sommige dagen doe ik in de ochtend een uurtje cardio en later op de dag kracht training. Als ik minder tijd heb fiets ik naar de sportschool 15 min, 20 a 45 min loopband interval, full body work-out ; deadliften, bankdrukken, schouders, buikspieren, biceps, squads, lunches, het liefst train ik met dumbels of een barbell en eindig dan ook met 15 min fietsen. Af en toe doe ik eens een lesje spinnen mee of fiets ik zo'n 30km buiten.
          Zoals ik al eerder aangaf ben ik een beetje de draad kwijt wat betreft het trainen. Ik leg wel elke training de nadruk op een andere spiergroep maar betrap mezelf er op dat ik een beetje in de zelfde oefeningen blijf hangen... De duur van mijn training varieert van 1.5 tot 2uur.

Comment

Zoek eens je macro's bij hetgeen wat je eet. Dan weet je of je uiteindelijk genoeg binnenkrijgt. Tevens denk ik dat je trainingen te lang zijn. De combinatie cardio en krachttraining vragen dermate veel energie dat je je niet voldoende op óf je cardio óf je KT kan focussen met als resultaat het niet halen van je doel of zoals je zelf zegt de draad kwijtraakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X