ben bram 19 jaar train sinds een jaartje maar nog niet serieus train nu 2x per week en ben tevens fitness instructeur in Breda. ik combineer fitness met voetbal en ga me nu meer richtten op fitness
Ff voorstellen
Collapse
X
-
Je traint een jaartje nog niet eens serieus, maar je bent wel fitness intructeur???
In ieder geval welkom.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
heeeeeee bram, welkom hier he!
als je tijd heb wil je dan even bij mijn trainingsschema kijken die ga ik de volgende keer doen, als jij het goed vind dan
dus je gaat nu toch meer op fitness richten
groetjes corina en tot van de week misschien of heb je vakantie?
Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Aug. 12 2005,13:56)]heeeeeee bram, welkom hier he!
als je tijd heb wil je dan even bij mijn trainingsschema kijken die ga ik de volgende keer doen, als jij het goed vind dan
dus je gaat nu toch meer op fitness richten
groetjes corina en tot van de week misschien of heb je vakantie?
--------------------------------------------------------------------------------
Je hebt een bericht geplaats met meer emoticons dan dit board toestaat. Verminder alsjeblieft het aantal Fuck the smilie limit )
@Corina heb je al gekeken bij je eigen 4 split schema die ik voorstelde
En om on-topic te blijven ben je gebant op DBB
Iig Welkom op de LEUKSTE site die er is
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Aug. 12 2005,14:10)]love is in the air hij is mijn fitnessinstructor hoor als dat nog niet duidelijk mocht zijn.
bram moet ook maar even kijken wat ie ervan vind
En aangezien ik jouw tekst al quotte met smilies kon ik er nog maar 1 bij doen.
Misschien een suggestie waard dat de limiet voor de smilies opgeheven word mits er normaal gepost word zonder gebruik van 1000'en smiliesJay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
ik heb me diploma ja en ik train nu een jaartje maar beheers alles gewoon maar train nog niet spiermassa vooral spier conditie en snelkracht is als voetballer belangrijk he maar ga nu langzaam naar fitness toe werken eerst ff conditie bij voetbal opbouwen
en corina ik zal is ff kijken en dan spreken we hem nog wel door
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-