Ik ben een bodybuilder van 38 jaar. Ik heb al veel gezien in deze wereld daar ik al zo een 20 jaar train. Toen ik begon was Chris Dickerson Mr. Olympia. Pooh dat is een tijd geleden.
Aangezien mij lichaam niet toeliet dat ik een massamonster zou worden ben ik altijd de wedstrijdsport van blijven volgen.
Ik heb dan in het verleden met een aantal C, B en A atleten getraind.
Soms vraag ik mij af of ik niet eens iets aan jurering dien te doen. Ik zag echter afgelopen zondag een jury bestaande uit vroegere top atleten. Toen dacht ik. laat maar zitten. Ik heb natuurlijk geen echte wedstrijdervaring daar ik hieraan nooit deelgenomen heb.
Trainen vind ik anders wel een van de leukste aktiviteiten die er zijn. Tegenwoordig train ik 5 keer in de week. 2 maal in de sportschool en drie maal thuis:
Schema:
Dag 1: Sportschool: Bovenbenen en Kuiten
Dag 2: Sportschool: Borst en Biceps
Dag 3: rust
Dag 4: Thuis: Triceps
Dag 5: Thuis: Rug
Dag 6: Thuis: Schouders
Dag 7: rust
Aangezien mij lichaam niet toeliet dat ik een massamonster zou worden ben ik altijd de wedstrijdsport van blijven volgen.
Ik heb dan in het verleden met een aantal C, B en A atleten getraind.
Soms vraag ik mij af of ik niet eens iets aan jurering dien te doen. Ik zag echter afgelopen zondag een jury bestaande uit vroegere top atleten. Toen dacht ik. laat maar zitten. Ik heb natuurlijk geen echte wedstrijdervaring daar ik hieraan nooit deelgenomen heb.
Trainen vind ik anders wel een van de leukste aktiviteiten die er zijn. Tegenwoordig train ik 5 keer in de week. 2 maal in de sportschool en drie maal thuis:
Schema:
Dag 1: Sportschool: Bovenbenen en Kuiten
Dag 2: Sportschool: Borst en Biceps
Dag 3: rust
Dag 4: Thuis: Triceps
Dag 5: Thuis: Rug
Dag 6: Thuis: Schouders
Dag 7: rust
Comment