Ff kort voorstellen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ff kort voorstellen

Ola muscle-fans,

ik zal me ff voorstellen. Ik ben 28 jaar, woon in Den Haag, 1.92 en weeg 100-103 kg met een normaal bf%, vriendin. Ik heb 6 jaar hardcore getraind (au naturel). Toen een levensbedreigende infectie gehad (woog slechts nog 65 kg ipv de 109 kg toen). Na de infectie voor 4 jaar niks meer aan gewichten gedaan. Sinds kort weer begonnen (plm 4 weken nu). Heb de afgelopen weken het inet afgestruind om te kijken naar een aas oral kuurtje, hoop hier ook weer wat wijzer te worden.

welkom, en succes met je wederopbouw

Comment

Hoi Riki welkom op dit board! niet misselijk zeg dat van die infectie van 109kg naar 65kg......
      Top dat je weer bent begonnen, succes!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom.

Comment

Welkom en heeeeeel veel succes weer met je nieuwe start  
          Wil je oraal kuren? join het stanozolol klasje van dit board

Grtzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

welkom hierzo. succes met je training en dat kuurtje zal ook wel lukken.

greetzz bruce
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Welkom, ik zou alleen nog ff wachten met dat kuurtje, zorg eerst dat je weer in het trainingsritme zit, en je lichaam weer gewend is aan de belasting. AS is niet het wonder middel om snel weer groter te worden, en oral only kuurtje ben ik helemaal geen voorstander van. Ga gewoon lekker hard trainen goed eten en rusten, stel veel vragen op dit board. En dan kom je er van zelf weer.
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Welkom en Succes

Comment

Nu is het wel leuk geweest, 3e keer in een topic van vele jaren oud, je doet het gewoon expres sukkel.

Comment

omg kijk is na de datum:S Is fking van 2003 en dan ga je nu nog welkom zeggen.....

Comment

Lekker handig.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X