Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoi bocca ik begin net en weet er niet veel van kan je me aan een voeding schema helpen nu eet ik niet zo veel 2 brood in de ochtend 4 in de midag in de avond warm 1 bort is niet veel als ik heer rond kijk
Nee, zoals ook in de regels staat geven we geen kant en klare schema's.
Je hebt er ook nog eens veel meer aan als je zelf snapt wat er bij een goed voedingsschema komt kijken, dan kun je in de toekomst ook zelf de nodige aanpassingen doen.
Ik raad je aan om flink veel over voeding te lezen en dan zelf een poging te doen een voor jou geschikt schema te maken, dat kun je dan vervolgens in de juiste sectie plaatsen zodat we je verder kunnen helpen.
Nee, zoals ook in de regels staat geven we geen kant en klare schema's.
Je hebt er ook nog eens veel meer aan als je zelf snapt wat er bij een goed voedingsschema komt kijken, dan kun je in de toekomst ook zelf de nodige aanpassingen doen.
Ik raad je aan om flink veel over voeding te lezen en dan zelf een poging te doen een voor jou geschikt schema te maken, dat kun je dan vervolgens in de juiste sectie plaatsen zodat we je verder kunnen helpen.
Reken ongeveer je behoefte uit.
Verdeel die behoefte over een zestal maaltijden over de dag waarbij elke maaltijd de nodige eiwitten kh en vetten bevat.
Je laatste maaltijd voor het slapengaan best matig zijn met vet en kh. Dus bijvoorbeeld magere kwark nemen, zit je ook direct goed wat de trage eiwitten erin betreft.
Kijk ook eens naar wat schema's hier naar de mogelijke voedingsproducten die je kan inbouwen.
Post dan gewoon je schema maakt niet uit hoe goed of hoe slecht het al is. Je krijgt hier dan zeker tips.
Comment