Hallo, K heet Tom (22jaar) uit Vlaanderen en ben volledig doof. Tis oke
k trainde eerste keer op mijn 9de jaar, maar over 14dagen was gestopt lol. (was ma kind)
die bedrijf was van mijn nonkel, 3 jaar lang ma ni zo succes en ging Failiet mja..
Mijn nonkel zijn goeie maat Mario, deed mee aan fitnessshow in ergens Walloniê.
Héél lang gelede, toen k zo jong was.. hij zat op 4 of 5de plaats denk k.
Op mijn 17de jaar, probeerde k samen met mijn Neef (1 jaar jonger) en verliep goed
maar ben weer gestopt door school. hij traint steeds en nu nog.. hij ziet er prima uit haha,
ben ni jaloers ma toch wil ook zijn ha! jullie snappen wel é lol ;D
In April 2006 ben k officeel begonnen aan trainen in Gent en soms op mijn kamer (bank voor buikspieren en toestel chin up van 2m)
k moet soms dagelijks oefeningen doen met chin up omda k geen mooie
V vorm heb, eigenlijk moeilijk om mooi V te krijgen. k denk da k mss misvorm van ribben ofzo.
Wel, k ga ff rondneuzen van die forum!

k trainde eerste keer op mijn 9de jaar, maar over 14dagen was gestopt lol. (was ma kind)
die bedrijf was van mijn nonkel, 3 jaar lang ma ni zo succes en ging Failiet mja..
Mijn nonkel zijn goeie maat Mario, deed mee aan fitnessshow in ergens Walloniê.
Héél lang gelede, toen k zo jong was.. hij zat op 4 of 5de plaats denk k.
Op mijn 17de jaar, probeerde k samen met mijn Neef (1 jaar jonger) en verliep goed
maar ben weer gestopt door school. hij traint steeds en nu nog.. hij ziet er prima uit haha,
ben ni jaloers ma toch wil ook zijn ha! jullie snappen wel é lol ;D
In April 2006 ben k officeel begonnen aan trainen in Gent en soms op mijn kamer (bank voor buikspieren en toestel chin up van 2m)
k moet soms dagelijks oefeningen doen met chin up omda k geen mooie
V vorm heb, eigenlijk moeilijk om mooi V te krijgen. k denk da k mss misvorm van ribben ofzo.
Wel, k ga ff rondneuzen van die forum!

Comment