Hoi..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi..

Bij deze stel ik mij dus ook even voor. Ik heb denk ik een andere reden dan de doorsnee bezoeker van dit forum, dat zal ik even kort uitleggen. Ik moet namelijk voor mijn school, de sportacademie (in Amsterdam) een onderzoek doen dat sportgerelateerd is. Nu hebben wij (ik en mijn onderzoekspartner) een idee dat het misschien interessant is om (voor onszelf) te kijken welk effect eiwitshakes hebben op onze spiermassa, spierkracht en eventueel ons lichaamsgewicht. Ik moet eerlijk bekennen dat we ons hier nog niet heel erg in hebben verdiept dus misschien is het nog wat te vroeg om dit hier te posten, maar mocht iemand hierover goede sites weten, interessante informatie hebben, goede ervaringen met een bepaald product (als dat is toegestaan), en eventueel voedingsschema's zou het op prijs gesteld worden als je me emailt ([email protected]) of misschien op deze post reageren. het zou ook prettig zijn als de informatie (indien mogelijk) wetenschappelijk te onderbouwen is en als je een deskundige bent (bijvoorbeeld voeding & dieëtiek gestudeerd) is het leuk als je dat erbij vermeld.
    Even wat informatie over mezelf:
    Leeftijd: 20 jaar
    Lengte: 1,90 m
    Gewicht: 78 kg
    Vetpercentage: Laag (was bij Landmachtkeuring 2 jaar geleden ongeveer 6, nu denk ik 8)
    Trainingshistorie: Ik fitness niet erg regelmatig, meestal maar 1x per week (nu school weer is begonnen), verder kickboks ik 1x in de week en op school doen we natuurlijk ook veel aan sport (maar niet veel krachtsonderdelen). Het afgelopen jaar heb ik denk ik gemiddeld 2x per week gesport.
    Misschien verder interessant, het laatste half jaar doe ik bij de fitness ook bankdrukken, nu druk ik 60 kg. (maar dat moet meer worden)

Indien iemand wil hebben bij voorbaat al mijn dank, zoniet in ieder geval een interessant (en prettig) forum!

Groeten

Erik

(H)ALO Erik, welkom...
    Interessant onderzoek, op dit forum zal je wel wat meer uitleg vinden of verkrijgen hierover.
    Succes verder
    Grtz
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Welkom hier Erik, en veel succes.
      Brear.

Comment

Welkom !
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

welkom

miss een tip
          lees hier is op het forum dan worden je vragen denk ik al beantwoord
          zelf zoeken leer je het meest van
          Who's the Chef

Comment

Welkom en idd info zat te vinden.

Comment

Welkom.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom!!
                Ik ben nu eerste jaars student Sport, gezondheid en managment maar dan in groningen Dit was vroeger ook de ALO.
                Ik ben voor de zomer afgestudeert als klinisch chemisch analist. kan dus wel wat vertellen over eiwitten. maar ook over onderzoeken (heb al aan een aantal wetenschappelijke onderzoeken meegewerkt). Train zelf ook regelmatig (4x per week) en ik gebruik ook proteïne shakes.
                Als ik je eregens mee kan helpen dan hoor ik het wel!!

Comment

Welkom , info genoeg over eiwitten te vinden, daarvoor moet je niet gestudeerd hebben

Grtz
                  stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X