Ik ben Daan Meeuws 19 jaar jong, 75kilo, 1,83 en doe al 2 jaar aan fitness (bb, body building) waarvan ik de laatste half jaar pas echt noemenswaardig (wat een woord) train: 4 keer per week.
Ik doe ook 2 dagen kick- thaiboxen(kb) erbij.
Ik heb een tijdje 2-3 keer per week bij hard gelopen 5-10 km per keer en meegedaan aan 10km Rijnmondloop die ik met 52min afgerond heb. (ben hiermee gestopt omdat duurloop spiergroei in de weg staat)
Mn doel is breeder, sterker en sneller worden (ik haat kiezen) In gewicht wil ik dus ook wel aankomen en omdat ik ook vechtsport erbij doe is snelheid ook wel van belang bij mij. De effect (voordelen nadelen) van de combinatie tussen deze 2 sporten (bb en kb) is mij niet bekend. Dus stel dat iemand hier wat van afweet en misschien wat tips heeft. Altijd welkom!
Ik heb vergeleken met veel mensen in deze forum niet zo veel verstand van DE goede training, voeding, oefeningen, etc. etc. Maar ik besteedt wel veel moeite om van al deze dingen meer te weten te komen.
Trainingschema dat ik globaal volg is
maandag: borst, triceps, biceps
dinsdag: benen, kuiten
woensdag: kickboxen
donderdag: biceps, rug
zaterdag: schouders thaiboxen
meer weet ik eigenlijk neit te vertellen over mij en mn training(tis al veel )
Ik doe ook 2 dagen kick- thaiboxen(kb) erbij.
Ik heb een tijdje 2-3 keer per week bij hard gelopen 5-10 km per keer en meegedaan aan 10km Rijnmondloop die ik met 52min afgerond heb. (ben hiermee gestopt omdat duurloop spiergroei in de weg staat)
Mn doel is breeder, sterker en sneller worden (ik haat kiezen) In gewicht wil ik dus ook wel aankomen en omdat ik ook vechtsport erbij doe is snelheid ook wel van belang bij mij. De effect (voordelen nadelen) van de combinatie tussen deze 2 sporten (bb en kb) is mij niet bekend. Dus stel dat iemand hier wat van afweet en misschien wat tips heeft. Altijd welkom!
Ik heb vergeleken met veel mensen in deze forum niet zo veel verstand van DE goede training, voeding, oefeningen, etc. etc. Maar ik besteedt wel veel moeite om van al deze dingen meer te weten te komen.
Trainingschema dat ik globaal volg is
maandag: borst, triceps, biceps
dinsdag: benen, kuiten
woensdag: kickboxen
donderdag: biceps, rug
zaterdag: schouders thaiboxen
meer weet ik eigenlijk neit te vertellen over mij en mn training(tis al veel )
Comment