HgH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HgH

Een maat van me is voor t eerst bezig met een HgH/testo stack. Nou vroeg ik m of ie niet bang was voor side-effects als bottengroei en zo. Toen zegt ie tegen me: "Nee, want ik zet maar 1iu per dag".
    Heeft dat dan wel nut? Ik zit er zelf ook een klein beetje aan te dneken om een keer HgH te nemen. Maar ben een beetje huiverig over die mogelijke bijwerkingen, zoals dat het ook ziektes stimuleert in hun ontwikkeling, bottengroei (ik heb al zo een grote harses )etc.

Originally posted by NastyDjango View Post
    Een maat van me is voor t eerst bezig met een HgH/testo stack. Nou vroeg ik m of ie niet bang was voor side-effects als bottengroei en zo. Toen zegt ie tegen me: "Nee, want ik zet maar 1iu per dag".
    Heeft dat dan wel nut? Ik zit er zelf ook een klein beetje aan te dneken om een keer HgH te nemen. Maar ben een beetje huiverig over die mogelijke bijwerkingen, zoals dat het ook ziektes stimuleert in hun ontwikkeling, bottengroei (ik heb al zo een grote harses )etc.
    Arnold en vroegere bodybuilders hebben hun mooie fysiek gekweekt zonder hgh en al die andere modernere shizzle. Ik vind een hghbuik absoluut te goor. Overrated en veel te duur flutspul

1iu per dag is inderdaad waardeloos. 3-4iu is het minimum.
    the one and only tabata overlord

Comment

voor vetverbranding begreep ik dat 2iU goeie shit is?
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

3-4 IU IGF-1 geeft hetzelfde effect en een pak goedkoper.

Grtz

Comment

Voor spiergroei dien je ongeveer tussen de 4 á 6 IU te zitten.

Voor vetverbranding is 1 á 2,5 IU voldoende.

Let wel op rHGH zorgt voor een grotere eetlust, hierdoor kan je de vetverbranding te niet doen.

Daarnaast dien je minimaal 3 maanden met rHGH te kuren al dan niet i.c.m. AAS.

Grtz.

Comment

Originally posted by Riki View Post
            3-4 IU IGF-1 geeft hetzelfde effect en een pak goedkoper.

Grtz
            IGF-1 L3 geeft niet hetzelfde effect.
            rHGH heeft meer voordelen dan IGF, daarnaast is de synthese anders.

Tevens geeft men IGF-1 L3 niet aan in IU maar in mcg. en dan is 20 mcg. voldoende om mee te beginnen.

Comment

Je hebt gelijk, 10 mcg moet voldoende zijn, meer is overbodig, zat met mijn kop bij de HGH.

Grtz

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                Arnold en vroegere bodybuilders hebben hun mooie fysiek gekweekt zonder hgh en al die andere modernere shizzle. Ik vind een hghbuik absoluut te goor. Overrated en veel te duur flutspul

1iu per dag is inderdaad waardeloos. 3-4iu is het minimum.

inderdaad, maar je mag zoveel kuren als je wil, je handen en polsen bijv. zullen nooit meegroeien. En dat heb je met HGH wel. Een vriend van me heeft het gedaan en had dezelfde polsen en handen als ik, hij weegt nu ietsje meer als ik maar heeft wel veel massiever onderarmen, dikkere polsen en grotere handen. Daar ben ik dan toch wel tikkeltje jaloers op

Comment

Je hebt gelijk, 10 mcg moet voldoende zijn, meer is overbodig, zat met mijn kop bij de HGH.

Grtz
                  10 mcg is zeker niet voldoende en vind opbouwen maar achterhaald je kunt gewoon eerste week 50mcg zetten en tweede week 100cmg zou niet hoger gaan dan dat en voor maximaal 4 weken lang. van 10 mcg ga je niks merken en 20 ook niet.

Comment

Baricade, 10 mcg is meer als voldoende, volgens een welgerespecteerde begeleider van top pros uit de US. Tis wel een link goedje, zeker als je 100 mcg neemt etc. Op die dossisen stelt men dat het ************************cellen straf stimuleert.

Comment

Baricade, 10 mcg is meer als voldoende, volgens een welgerespecteerde begeleider van top pros uit de US. Tis wel een link goedje, zeker als je 100 mcg neemt etc. Op die dossisen stelt men dat het ************************cellen straf stimuleert.
                      10 mcg heb ik zelf gedaan merkte er niks van. gewoon op 50mcg beginnen en opbouwen tot 100mcg en niet meer.

Comment

Ge moet naar zeggen 10mcg per dag voor een langere periode gebruiken om de effecten te merken. 50-100 mcg is in zijn ogen levensgevaarlijk.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X