Anavar doseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar doseren

Gezien het half-leven van anavar, supplementeer ik om de 8 uur. 40/40/20. Gezien mijn gewicht ga ik maar op 100mg ipv 80 mg zitten.

Hoe hebben jullie je anavar gedoseerd?

Grtz

100 mg is echt veel te veel, Riki. Op zo'n moment is het ook al lang geen 'vriendelijke' anabole steroide meer. In mijn omgeving is 40 mg zo'n beetje de maatstaf en daar worden zeer behoorlijke resultaten mee behaald. Ik zou een uur voor je training een dosis nemen en natuurlijk een uurtje of 8/9 later weer een. Zodoende is je bloedspiegel tijdens het trainen ideaal hoog en dat is met een krachtsteroide belangrijk. Doet iemand 40 mg per dag, raad ik aan de dosis in een keer te nemen. 80 mg verdelen in 50/30 en 100 bijvoorbeeld in 60/40. Hoe meer porties je per dag neemt, hoe zwaarder je lever het te verduren heeft. Tevens gaat bij kleine doses relatief de meeste stof verloren.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

100mg is best een ok dosering, toch op anavar. Vooral op de Amerikaanse board zijn ze het beste te spreken over de 80-100mg dosering. Het enige probleem is dat het zo fucking duur is.

Ik weet dat sommige hier dan levergiftigheid verkondigen, maar je mag zeker zijn dat 100mg var minder schadelijk is daarvoor dan 50mg winny. Var wordt voornamelijk buiten de lever verwerkt.

Aidspatienten kregen dosissen tussen de 20mg en de 80mg, leverpatienten 10-40mg. Allemaal voor lange termijn.

In een studie van 12 weken op 80mg bleken de cholesterolwaarden wel erg opgelopen te zijn(de andere groep kreeg deca en had dit probleem niet). Dat vind ik persoonlijk belangrijker dan de lever, en was voor hen ook de reden om var niet langer dan 12 weken te doen op die dosering.

Doseringen, voor cut had ik een aanrader van 20mg var met 50mcg t3 gelezen, en de aanrader om als je hoger ging met t3 ook de var evenredig te verhogen(40mg var met 100mcg t3). GEEN creatine erbij.

Voor kracht zonder al te veel massa(wel pure droge massa) was het prop op 150mg met 80-100mg var, en creatine.

Voor massa, tjah, hier zijn ms betere middelen voor, al is het zeker geen slecht middel gestacked.
      Last edited by Genjuro; 20-06-2007, 19:13.
      the one and only tabata overlord

Comment

Hey Sim,

Ja, wellicht heb je gelijk, se. Maar ik heb net als Gen heel veel gelezen op andere boards en die mensen zitten allemaal op een minimum van 60 mg. Aangezien het, het enige middel is aan de begin van mijn kuur, heb ik tamelijk hoog ingezet om op de kracht voort te kunnen bouwen als de test en tren inzet. Welke overigens niet zo zwaar zijn gedoseerd.

Grtz

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Ik zou een uur voor je training een dosis nemen en natuurlijk een uurtje of 8/9 later weer een. Zodoende is je bloedspiegel tijdens het trainen ideaal hoog en dat is met een krachtsteroide belangrijk.
          Ik neem aan dat als prop en misschien andere spuitgerij erbij neemt je jezelf niet meer druk hoef te maken over het verspreiden van anavar in verband met stabiele bloedwaardes. Aangezien de prop en anderen al voor dit zorgen. Daarbij zou ik dan zeggen neem je gehele dosis anavar, bijvoorbeeld 60 mg., 1 uur voor het trainen in en ga maar goed knallen.
          Klopt deze beredenering?

Comment

Originally posted by Achilles View Post
            Ik neem aan dat als prop en misschien andere spuitgerij erbij neemt je jezelf niet meer druk hoef te maken over het verspreiden van anavar in verband met stabiele bloedwaardes. Aangezien de prop en anderen al voor dit zorgen. Daarbij zou ik dan zeggen neem je gehele dosis anavar, bijvoorbeeld 60 mg., 1 uur voor het trainen in en ga maar goed knallen.
            Klopt deze beredenering?
            In mijn optiek wel. Doordat anavar de creatinefosfaatsynthese optimaliseert profiteer je 1 uur na inname al van de extra kracht. Toch blijf ik bij mijn standpunt: liever 40 mg + creatine, dan 80-100 mg. Betaalbaarder ook.
            Nadeel van 60 mg ineens, is dat er 9 uur later nog 30 mg in je bloed zit en 9 uur later slechts 15. Dat zijn flinke schommelingen, ook al zit daar test prop onder, zoals in jouw case.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik zou zeggen Riki: probeer beide methoden een week lang. Met creatine op bijvoorbeeld 40 mg en een week gewoon op 80 - 100 mg var only en laat ons weten wat het beste voor je werkt. Geld heb je toch voldoende om een potje creatine te halen met 100 mg var per dag

Comment

40/40/20

Heb een front load gedaan van a 140 mg. Dus

80 mg acht uur later nog 40 mg in het bloed, 40 mg erbij maakt samen 80 mg, acht uur later nog 40 mg in het bloed, 20 mg erbij, maakt samen 60 mg acht urr later etc.

We kijken wel, tis ook maar de kickstart, morgen wordt het de eerste serieuze training. Ben benieuwd. Wat ik vnml nu merk, is dat ik harder wordt, huid lijkt strakker te zitten. En ik ben keimoe, maar daar heb ik altijd last van als ik kuur, kuur zelden (dit is mijn derde in een paar jaar. En dat achter ene break van een paar jaar).

Grtz
                Last edited by Riki; 21-06-2007, 14:47.

Comment

Originally posted by Riki View Post
                  40/40/20

Heb een front load gedaan van a 140 mg.Grtz
                  Oralen frontloaden? Eerste keer dat ik dit hoor bro!
                  Waar heb ik je deze info vandaan? (link)

Comment

orals frontloaden heeft inderdaad weinig nut. Het is natuurlijk nooit verloren mg.

Persoonlijk zou ik 50/50mg doseren, met 12 uur tussen elks. Sommige zaken die sym zei, met name over de slechte opname van kleinere hoeveelheden, zie ik veel opnieuw beweren. Big Cat had hier op een ander board iets over gezegd, maar ik vind het niet in 123 terug.
                    Last edited by Genjuro; 21-06-2007, 22:53.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                      orals frontloaden heeft inderdaad weinig nut. Het is natuurlijk nooit verloren mg.

Persoonlijk zou ik 50/50mg doseren, met 12 uur tussen elks. Sommige zaken die sym zei, met name over de slechte opname van kleinere hoeveelheden, zie ik veel opnieuw beweren. Big Cat had hier op een ander board iets over gezegd, maar ik vind het niet in 123 terug.
                      Er is geen slechte(re) opname van de werkzame stof bij kleine doseringen bro maar de totaal opgenomen werkzame stof op 1 dag is minder bij veel kleine doseringen dan bij een paar grotere.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X