HGH gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH gebruik

Wie heeft ervaring met STH 10 eenheden van GG. en ik wil graag weten hoe lang en op welke dagen gebruikt heb en met wat gestackt heb en gebruikte je 10 eenheden of vijf een heden.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Originally posted by kees View Post
    Wie heeft ervaring met STH 10 eenheden van GG. en ik wil graag weten hoe lang en op welke dagen gebruikt heb en met wat gestackt heb en gebruikte je 10 eenheden of vijf een heden.

ik gebruik niks anders dan sth van gg, ik vind die top heb ook de jintropin gehad van genci gelei maar vind die van gg vele malen beter van jin merkte ik pijnlijke gewrichten tintelende vingers nauwlijks en die van gg wel, op 8iu van gg was echt nie uit te houden de bijwerkingen. meeste zetten 5iu per dag is voldoende. maakt niks uit als je nu 8iu 5/2 zet of 5iu 7/7 komt op zelfde neer.
    voor goede resultaat moet je het minimaal 6 maand nemen, ik zelf neem het 9 maand maar dan krijg je er ook veel resultaat door. 1 ding sth is geen wonder middel je moet er veel geduldt mee hebben, en niet denk dat je aan 1 kuur genoeg hebt, zoals ik al zijn je moet er geduldt mee hebben.

beste stackt is test e met deca of sust met boldenone met oxy of d-bol er bij

Comment

Originally posted by baricade View Post
      ik gebruik niks anders dan sth van gg, ik vind die top heb ook de jintropin gehad van genci gelei maar vind die van gg vele malen beter van jin merkte ik pijnlijke gewrichten tintelende vingers nauwlijks en die van gg wel, op 8iu van gg was echt nie uit te houden de bijwerkingen. meeste zetten 5iu per dag is voldoende. maakt niks uit als je nu 8iu 5/2 zet of 5iu 7/7 komt op zelfde neer.
      voor goede resultaat moet je het minimaal 6 maand nemen, ik zelf neem het 9 maand maar dan krijg je er ook veel resultaat door. 1 ding sth is geen wonder middel je moet er veel geduldt mee hebben, en niet denk dat je aan 1 kuur genoeg hebt, zoals ik al zijn je moet er geduldt mee hebben.
      Dus 9 maanden op ;;@beste stackt is test e met deca of sust met boldenone met oxy of d-bol er bij

Comment

Dus 9 maanden op ;;@beste stackt is test e met deca of sust met boldenone met oxy of d-bol er bij
        hoeft nie perse 9 maand is net wat je zelf wil maar wel minimaal 6 voor resultaat om dat sta lang duurt voor het begint te werken, meestal na 8 tot 10 weken begint het te komen. ik vind zelf 6 maand toch vrijkort wil je er meer uit halen doe dan 9 maand. ben nu bijna klaar me me 2e sta kuur en ben na die 2 kuren van 90 kilo naar 112 kilo gegaan binnen 2 jaar.

goeie stack

1000mg test e
        600mg deca
        40mg d-bol
        100mcg insuline

1000mg sust
        800mg boldenone
        100mg oxy
        100mcg insuline

Comment

let op

let op wat je gebruikt, ga eerst eens wat lezen over dit spul als je dit wilt gebruiken..

Lees eens wat meer over dit spul op

Groeihormonen of STH

ik zou het niet doen, maar iedereen is daar vrij in natuurlijk, er komt veel bij kijken.

Comment

@Kees, het lig er helemaal aan wat je doel is.

1 IU = HRT
            2 - 3 IU = voor vet verbranding (overigens is dit een dure oplossing)
            4 - 6 IU = is voor spiergroei i.c.m. AAS.
            7 - hoger IU = niet nodig en meer kans op vele bijwerkingen.

Heb GG gebruikt en is gewoon goede rHGH, Jintropin is ook goed.

Grtz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
              @Kees, het lig er helemaal aan wat je doel is.

1 IU = HRT
              2 - 3 IU = voor vet verbranding (overigens is dit een dure oplossing)
              4 - 6 IU = is voor spiergroei i.c.m. AAS.
              7 - hoger IU = niet nodig en meer kans op vele bijwerkingen.

Heb GG gebruikt en is gewoon goede rHGH, Jintropin is ook goed.

Grtz.
              Mijn doel is meer spiergroei.

Dus als ik het begrijp moet je gedurende 6 maanden ook as gebruiken.?
              Kan je dan wel weer je lichaamseigen test productie na zo'n langetijd weer op pijl krijgen?

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                let op wat je gebruikt, ga eerst eens wat lezen over dit spul als je dit wilt gebruiken..

Lees eens wat meer over dit spul op

Groeihormonen of STH

ik zou het niet doen, maar iedereen is daar vrij in natuurlijk, er komt veel bij kijken.
                Fhanks ik zal het op mijn gemak gaan lezen.

Comment

geen ervaring mee.. maar zou toch min 24weken nemen.. post anders eens een voorstel

ik zie dat insuline ook gebruikt gaat worden..post ff je voedingschema want dat is dan wel extreem belangrijk!

Comment

Mijn doel is meer spiergroei.
                    Dus als ik het begrijp moet je gedurende 6 maanden ook as gebruiken.?
                    test kan voor een langetijd gebruikt worden
                    Kan je dan wel weer je lichaamseigen test productie na zo'n langetijd weer op pijl krijgen?
                    goeie vraag, heeft naar mijn weten te maken met de middelen die je er bij wilt gebruiken, leeftijd de 1 hersteld sneller als de ander heb ik ooit ergens gelezen

Hier een kuur log van iemand die m 20 weken heeft doorgetrokken
                    SPIERENPRAAT :: kuur log step

goeie topic btw wil ook hgh gaan gebruiken ben benieuwd wat andre er van zeggen
                    Last edited by onderhandelen; 22-08-2007, 18:25.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

@Kees

Gebruik van rHGH, kan je beperken tot bijvoorbeeld een 4 weekse cyclus. Dit heeft dan voornamelijk nut voor de vetverbranding.

Omdat jouw voorkeur uitgaat naar spiergroei, adviseert men het minimaal 3 maanden (24 weken te gebruiken) waarbij de eerste 4 weken als opbouw periode geldt (van 1 IU naar 4 IU of hoger).
                      Bij gebruik van rHGH adviseert men tevens AAS (om de androgene spiegel omhoog te brengen, thyroidhormonen (T3 en/of T4, T4 heeft de voorkeur) en Insuline.
                      Dit omdat bij het stijgen van je HGH levels, bovenstaande spiegels worden verlaagd.

Maar dit is niet noodzakelijk, alleen als je bovenstaande in je cyclus erbij neemt, zal je optimaal resultaat halen, anders een iets minder resultaat.
                      Overigens T4 zal ik er altijd bijnemen, bij een rHGH cyclus.

Ik heb zelf nooit Insuline bij rHGH gebruik genomen, dit omdat de kleinste misstap met Insuline, grote gevolgen kan hebben of zelfs leiden tot de dood.
                      Maar die keuze is aan jou.

Grtz.
                      Last edited by Castaway; 22-08-2007, 18:57.

Comment

Originally posted by punani View Post
                        geen ervaring mee.. maar zou toch min 24weken nemen.. post anders eens een voorstel

ik zie dat insuline ook gebruikt gaat worden..post ff je voedingschema want dat is dan wel extreem belangrijk!
                        Insuline is de beste stack maar is nogal ingewikkeld om daarbij een goede bloedsuikerspiegel erop na te houden, tenminste dat heb ik vernomen.
                        En ik wil me erg goed voorbereiden cq goed ingelicht worden voor ik eraan zou beginnen Ik wil weten waar ik aan toe ben. Dus de keuze heb ik nog niet echt gemaakt.Als ik ga nemen zou ik voor de STH van GG 10 vials van 10 eenheden gaan. voeding en welke test moet ik nog uitwerken.
                        Last edited by kees; 22-08-2007, 19:14.

Comment

insuline is helemaal nog nie zo ingewikkeld. je moet niet meer nemen dan maximaal 10 iu, en beginnen met op bouwen eerst 2iu volgende dag 4iu dan die dag er op 6iu tot je bij 10 iu komt, voor elke iu neem je 1 eetlepel dextrose dus bij 10 iu neem je 10 scheppen dextrose oplossen in water.

dus als volgt na de training neem je dextrose dus als je 10 iu insuline zet 10 scheppen dextrose oplossen in water en op drinken 5 minuten later neem je de insuline in ject, 20 min later neem je een eiwitshake, een uur later eet je een maaltijd VET VRIJ weer een uur later neem je weer een eiwitshake.

Comment

insuline is helemaal nog nie zo ingewikkeld.
                            Kijk dit vind ik nogal kort door de bocht, je moet eens weten hoeveel bijna ongelukken er met insuline misbruik zijn gebeurd.
                            Daarnaast dien je ten aller tijde glucagon bij je te hebben, als je een hypo krijgt, tevens is het verstandig de mensen in je naaste omgeving te vertellen dat je insuline gebruikt en waar je de glucagon bewaard.

je moet niet meer nemen dan maximaal 10 iu, en beginnen met op bouwen eerst 2iu volgende dag 4iu dan die dag er op 6iu tot je bij 10 iu komt, voor elke iu neem je 1 eetlepel dextrose dus bij 10 iu neem je 10 scheppen dextrose oplossen in water.
                            Stelregel is dat je niet meer als 1 IU per 10 kg VVM neemt.
                            Voorbeeld: als je 80 kg VVM heb, mag je niet meer als 8 IU insuline nemen.
                            Maar het is inderdaad verstandiger om langzaam op te bouwen, en zodra je merkt dat je op een comfortabele dosis zit deze aanhouden en niet klakkeloos de berekende hoeveelheid injecteren.
                            Overigens wordt i.c.m. rHGH de insuline hoger gedoseerd.

dus als volgt na de training neem je dextrose dus als je 10 iu insuline zet 10 scheppen dextrose oplossen in water en op drinken 5 minuten later neem je de insuline in ject, 20 min later neem je een eiwitshake, een uur later eet je een maaltijd VET VRIJ weer een uur later neem je weer een eiwitshake.
                            En hier schuilt nu het grote gevaar.
                            Koolhydraatinname is heel heel erg belangrijk. Je mag geen enkele maaltijd/shake vergeten, want dit kan fatale gevolgen hebben.
                            Vergeet je nog wel eens een maaltijd, eiwitshake of koolhydraatshake, dan zou ik niet zo snel aan insuline beginnen, voordat men je kan wegbrengen.

En ben niet zoals baricade die hier heel luchtig overdoet, bezint eer je begint.

Grtz.
                            Last edited by Castaway; 23-08-2007, 10:59.

Comment

haha barricade insuline gebruik je

10 gram per eenheid.. dus zet je 10 neem je 100gram dextrose direct na trainen in combi met whey isolaat

1uur later neem je 100gram rijst/200gram kipfilet/groenten

weer 2 uuur later neem je 100gram rijst/200gram koolvis groenten.

hou altijd dextrose snoepjes bij de hand.

ik zie dat castaway me voor is.. Ik zelf durf geen insuline te nemen maar ik heb er wel al heel veel over gelezen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X