kuur teste/deca/dboll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snipke View Post
    Juist niet he onderhandelen, nu stel je nog eens het herstel uit door prop toe te voegen, echt ik zie het nut er niet van

Grtz
    Ik heb vroeger ook eens gedacht aan korte kuren omdat ik daar toch vele voordelen van zien , en zeker het grootste voordeel is dat je sneller zal recupereren,u eigen systeem wordt niet lang onderdrukt, u dip achter de kuur zou veel minder intens of lang zijn. Ik kan zo wel effe doorgaan denk ik, maar de belangrijkste zijn toch de dip achter de kuur
    Grtz
    prop is sneller uit je sysm, de rest van t verhaal ken je al

Originally posted by GeneralIx View Post
    Het is alleen twee weken korter zodat je een kuur van 12 weken houdt in plaats van 14 en dus kunt beginnen met je nakuur in 14.
    is bewust 12wkn en of langer...
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

effe recapituleren, je gaat dus prop bijzetten in de 3 weken dat je normaal gezien wacht voor te beginnen nakuren, u gedachte hierbij is dat je dan die 3 weken dat normaal je test enanth naar punt nul gaat deze te overbruggen, maar je stelt dan toch gewoon alles effe uit, plus dat je u systeem 3 weken langer belast.
      Heb ik het goed begrepen , want vindt je antwoorden maar magertjes

Grtz
      stil growing

Comment

Sluit me aan bij snipke, zie ook het nut er niet van in. Die 2 weken ( is toch 2 weken na laatste Test Enanthate, prik, had dit onlaatst gevraagd in een topic en iedereen zei dat) valt het krachtverlies echt wel mee, dus waarom er dan nog meer bij gooien?

Comment

O wacht effe, snap het al wat ie wilt.
          Nou dan zou ik het al helemaal niet doen, gaat je niks meer brengen, en je velengd alleen maar je kuur.

Comment

effe recapituleren, je gaat dus prop bijzetten in de 3 weken dat je normaal gezien wacht voor te beginnen nakuren, u gedachte hierbij is dat je dan die 3 weken dat normaal je test enanth naar punt nul gaat deze te overbruggen, maar je stelt dan toch gewoon alles effe uit, plus dat je u systeem 3 weken langer belast.
            Heb ik het goed begrepen , want vindt je antwoorden maar magertjes
            Grtz
            ja klopt helemaal Snipke!!!! dat 3 wkn langer belasten is niet zo'n problm. Systm is zo wieso 3 wkn belast tot dat test e en deca uit je systm is.

@zwaan... wil er ook "niks meer" uit krijgen oid is alleen maar tot decanoate en enanthate uit mn systm is daarom die overschakeling naar propionaat die is sneller uit je systm
            We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X