Q-lab response in doping sectie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Q-lab response in doping sectie

Goed als er gepraat wordt over mij wil ik daar zelf even een antwoord over geven. zie doping sectie. (mag ik niet in schrijven)

Ik ben nog steeds homebrewer en BB (al vrij lang) al mijn hormonen worden gekeurd in een lab op echtheid en reinheid voor verdere verwerking.
    Het enige wat op de markt is geweest en dat is een zwaar woord is de Testosteron Enanthate 300 mg/ml/20ml, dit is zeer goed spul van de hoogste kwaliteit (voor de gelukkigen), het is op de markt gekomen omdat ik mijn persoonlijke voorraad moest reduceren.
    Q-lab material zit altijd in een 20 ml fles met rode rubberseal en gouden cap.
    voorzien van sticker met drie sterren, het belangrijkst is dat alle flesjes zijn voorzien van een holografisch zelfvernietigend zegel (rond) met op schrift Q-lab in zwart. zit dit er niet op dan is het niet van mij en dus fake.

http://img234.imageshack.us/img234/9592/testoeqc1.jpg

Strak design man. Netjes trouwens dat je een homebrewer bent .
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by q-lab View Post
      Goed als er gepraat wordt over mij wil ik daar zelf even een antwoord over geven. zie doping sectie. (mag ik niet in schrijven)

Ik ben nog steeds homebrewer en BB (al vrij lang) al mijn hormonen worden gekeurd in een lab op echtheid en reinheid voor verdere verwerking.
      Het enige wat op de markt is geweest en dat is een zwaar woord is de Testosteron Enanthate 300 mg/ml/20ml, dit is zeer goed spul van de hoogste kwaliteit (voor de gelukkigen), het is op de markt gekomen omdat ik mijn persoonlijke voorraad moest reduceren.
      Q-lab material zit altijd in een 20 ml fles met rode rubberseal en gouden cap.
      voorzien van sticker met drie sterren, het belangrijkst is dat alle flesjes zijn voorzien van een holografisch zelfvernietigend zegel (rond) met op schrift Q-lab in zwart. zit dit er niet op dan is het niet van mij en dus fake.

http://img234.imageshack.us/img234/9592/testoeqc1.jpg
      Ziet er goed uit.Had er wat van gehoord,maar nog nooit gezien.
      oldpride.nl

Comment

welkom,
        veel plezier op het form,

Comment

zo'n bericht kan iedereen schrijven. daarnaast hou je je niet aan de regels.
          jammer, maar aangezien de markt verziekt is is zulke berichtgeving onbetrouwbaar en ongewenst.
          ik ga ervan uit dat deze post verwijderd word.
          ook al zou het onterecht zijn. je zal dat moeten begrijpen
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            zo'n bericht kan iedereen schrijven. daarnaast hou je je niet aan de regels.
            jammer, maar aangezien de markt verziekt is is zulke berichtgeving onbetrouwbaar en ongewenst.
            ik ga ervan uit dat deze post verwijderd word.
            ook al zou het onterecht zijn. je zal dat moeten begrijpen
            Ik heb het bericht hier geplaatst omdat het eerst in het voorstel gedeelte stond. Q-lab heeft wel en punt dat hij wil kunnen reageren op zijn producten. Dus vandaar dat zijn post hier staat met te weinig posts.

grts

Comment

lijkt me ook niet echt slim om op internet te reageren over je eigen "ïllegale" producten ik neem aan dat dit je pakkans aanzienlijk verhoogd dus slim is anders maar goed succes met je handel,

Comment

spullen

ik denk ook niet dat het echt nodig is hier je spullen aan te prijzen of wat dan ook, als iedereen het doet kunnen we een marktplaats openen haha....

andere worden er hier voor gestraft dus laten we hopen dat we op 1 lijn blijven...

Comment

mja... tis gewoon aanbieden en das verboden. als ik nog admin was.....
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    mja... tis gewoon aanbieden en das verboden. als ik nog admin was.....
                    Nee man hij reageer op zn topic hij kon daar geen reactie plaatsen
                    http://forum.bodynet.nl/anabolen/25074-q-lab.html

Hij verkoopt t jammer genoeg niet

kijk maar
                    Originally posted by q-lab View Post
                    voor alle fakers en neppers.
                    mocht er ooit iemand mijn naam willen misbruiken voor bv foute handel.

Nogmaals ik brouw voor eigen gebruik, geen handel.
                    eigen gebruik, geen handel.
                    Last edited by onderhandelen; 08-11-2007, 21:44.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      Nee man hij reageer op zn topic hij kon daar geen reactie plaatsen
                      http://forum.bodynet.nl/anabolen/25074-q-lab.html

Hij verkoopt t jammer genoeg niet

kijk maar

eigen gebruik, geen handel.
                      Raar heb dit niet kunnen terug vinden in zijn post.Snap wel dat ie reageerd op zijn product.
                      oldpride.nl

Comment

1 post en niet eens op de voorsteltopic. Of heb ik die gemist?
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Zie Eriks post Kees.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Zie Eriks post Kees.
                            Dan heb ik die gemist. fhx
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by lorenzo View Post
                              Raar heb dit niet kunnen terug vinden in zijn post.Snap wel dat ie reageerd op zijn product.
                              komt ook niet van zn post, wel uit een post ergens anders ws daar waar jij q lab ook van kent
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X