Hoe goed oplosbaar is hgh? Ik heb van GG maar die is niet direct opgelost. Hoort dat zo? Of is dat per merk verschillend?
oplosbaarheid van HGH
Collapse
X
-
hgh
Originally posted by kees View PostHoe goed oplosbaar is hgh? Ik heb van GG maar die is niet direct opgelost. Hoort dat zo? Of is dat per merk verschillend?
Het zou kunnen dat je koeling te koud hebt staan.
Heb het zelf en keer gehad,toen heb ik de koeling wat terug gezet en het was beter.
Dat had i gewoon met jintropin.
Gewoon laten rollen het flesje.
greetz
Comment
-
Originally posted by dino21 View Postgs hetzelfde gewoon even wachten lost vanzelf op.
Hoeveel iu ga je nemen kees?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
-
Ik vindt de hcg heel snel oplossen, dus had dat enigsinds ook wel verwacht van de hgh . Moet dus iets langer wachten . Ik zal jullie advies opvolgen.
Kan ik bv 10iu opzuigen en dan 5 iu nemen en de rest in de ject laten tot de volgende dag en dan alleen de naald wisselen?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
volgens mij kan dat wel alleen je gebruikt toch insuline spuitjes daar kan je de naald niet van vervangen in ieder gval die ik had niet.
Is dat normaal dan dat er bloed vrijkomt?
Heb zelf nog nooit een druppel bloed gehad met inject van gh
Veel succes kees ga je ook log bijhouden?eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by dino21 View Postvolgens mij kan dat wel alleen je gebruikt toch insuline spuitjes daar kan je de naald niet van vervangen in ieder gval die ik had niet.
Is dat normaal dan dat er bloed vrijkomt?
Heb zelf nog nooit een druppel bloed gehad met inject van gh
Veel succes kees ga je ook log bijhouden?
En natuurlijk een andere naald. Ik wil dus 10iu opzuigen en dan 5 iu injecteren . De rest laat ik in de spuit voor de volgende dag maar wissel wel de naald.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Ik zou het niet in één keer opzuigen.
Namelijk je rHGH is heel gevoelig voor bacteriën, en een naald is een open deur voor deze beestjes.
Dus niet doen!
Overigens bij een subcutaan injectie in de buik, zou haast nooit bloed mee mogen komen. Hou er rekening mee dat je niet in de buurt van je navel zet.
Grtz.
Comment
-
bloed eruit
Originally posted by kees View Post5 iu . vandaag de eerste gezet , in de buik Ik heb wel vaker in de buik gezet HCG , maar deze keer was er aardig wat bloed eruit gekomen.
Je moet haast de naald kunnen zien onder de huid.
als er bloed eruit komt komt de hgh er ook uit!!!!!!!!!!!!!!
Want de hgh wordt niet geabsorbeerd.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostIk zou het niet in één keer opzuigen.
Namelijk je rHGH is heel gevoelig voor bacteriën, en een naald is een open deur voor deze beestjes.
Dus niet doen!
Overigens bij een subcutaan injectie in de buik, zou haast nooit bloed mee mogen komen. Hou er rekening mee dat je niet in de buurt van je navel zet.
Grtz.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostIk zou het niet in één keer opzuigen.
Dus niet doen!
Grtz.
Comment
-
-
soms wil het wel eens voorkomen dat je druppel bloed krijgt bij sub zetten no worry's kan gebeuren heb je ws een vaatje graakt
Subcutane injectietechniek
Bij subcutane injecties vindt de inspuiting plaats in het onderhuidse bind/vetweefsel, de subcutis. In de subcutane ruimte lopen geen bloedvaten. Bloedvaten zitten in de spier of in de huid (een aangeprikt haarvaatje in de huid geeft wel eens een druppel bloed wanneer de naald uit de subcutane ruimte wordt getrokken). Bij subcutane injecties bestaat weinig gevaar voor het aanprikken van grote vaten of zenuwtakken.
Na injectie wordt de vloeistof geleidelijk opgenomen in de bloedsomloop. De resorptiesnelheid is afhankelijk van de plaats waar geïnjecteerd wordt.
Veel suc6 dr mee
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment