test p/ dboll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test p/ dboll

is test p 100 mg eod volldoende? is voor wk 13/14 of 14/15 puur om nakuur tijd te versnellen

kan dboll trouwens aan t einde van de kuur??
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Ik snap nog steeds niet waarom mensen die laatste 2 weken er nog test prop in knallen?!
    Je wordt er zo ie zo niet sterker of groter meer van, en de test die je nog in je lichaam hebt werkt nog wel effe door.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
      Ik snap nog steeds niet waarom mensen die laatste 2 weken er nog test prop in knallen?!
      Je wordt er zo ie zo niet sterker of groter meer van, en de test die je nog in je lichaam hebt werkt nog wel effe door.
      ff snelle uitlegg bij een bep. waarde heeft Roid geen enkel effect meer igg geen anabolen effect wel een onderdrukkend effect.

Duur van teste tot 0 punt is 3 wkn ongv. dus vanaf je laaste shot ga je achteruit in anabolen effect, kom je in katabole toestand. 0 punt is t punt dat er niets meer aan gear aanwezig is en je lichaam eindelijk gaat produceren (als je geluk hebt)

korte etsers sneller uit je systm, dus sneller kunnen herstellen groot verschil tussen 3 wkn wachtn tot enanthaat uit je stym is. Sneller herstel betekend eerder kunnen nakuren, beperking van katabole fase, dus beperking schade/ spierverlies enz enz

Je begrijpt dat je bij Testosteron Suspension (1 dag halfwaarde tijd) je na 1 of 2 dagen al kan na kuren, ipv wachten 3 wkn, pas vanaf 3e wk de klap krijgen en pas vanaf dat moment herstellen. Is een verlies van ongv 8 wkn oid tot aan je eigen productie trug is, tot die tijd zit je in katabole fase

Hoop dat ik t redelijk heb kunnen uitleggen mocht je t niet snappen moet je ff aangeven wat je niet snapt

gr
      We like it

Comment

heb trouwens mn eigen vraag beantw 100 mg is te weinig voor anabole eff
        of igg om toestand zo te houden dat er geen spierverlies ontstaat maw zal k hoger moeten doseren..... min dos van enanthaat is 250 mg ws moet ik dus ook aan die dosis gaan denken

correct me if i am wrong
        We like it

Comment

Ben het nog steeds niet met je eens, die 3 of 2 weken na je laatste prik kan je dan wel in een katabole fase terecht komen, maar je breekt dan echt nog niets af hoor in de 2 of 3 weken, dat gebeurt was na die 2 of 3 weken.
          Dus in je nakuur zeg maar, dan gaat het hard, heel hard.

Comment

hoeft t ook niet met mij eens te zijn

ik heb wat anders gelezen en ben overtuigd, ga t nu proberen ff kijken of t voordelen heeft.... staat als t goed is nog ergens op deze board hoe dat precies in zn werk gaat. Komt van am board titel was new ..... oid
            Last edited by onderhandelen; 20-02-2008, 21:49.
            We like it

Comment

ik ben het met onderhandelen eens
              ik heb bij mij laaste kuur ook test prop gebruikt voor dat ik ging nakuren en het werkte goed heb meer kilo,s vast kunnen houden

Comment

Maar wat jullie dus menen is dat jullie al wat kg verliezen in het tijdsbestek van de laatste prik en de start nakuur

Comment

gwoon sneller aan de nakuur kunnen beginnen met alle voordelen van dien!!

8 wkn wachten tot je sytm hersteld is een beetje kut zowel demotiverend, deprimerend enz enz
                  We like it

Comment

Nooit eindigen met tabs. Cortisol stijgt de pan uit en je hebt de grootste moeite om dan je gewonnen kilo's vast te houden. Echt zonde als je dat doet...
                    187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

hey thnx jp79.....mooi antw. daar heb ik wat aan, mn bedoeling was ook om te eindigen met test p maar dacht wrom niet met dboll.....tja je antw is duidelijk

thnxxxx
                      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        hey thnx jp79.....mooi antw. daar heb ik wat aan, mn bedoeling was ook om te eindigen met test p maar dacht wrom niet met dboll.....tja je antw is duidelijk

thnxxxx
                        187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X