Goeie kuur of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie kuur of niet?

Tren acetaat 3x p/week 1ml 75mg=225mg p/week
    Masteron prop 2x p/w 1ml 100mg=200mg p/week
    Test prop 2x p/w 1ml 100mg=200mg p/week

5 weken lang

wel lekker kuurtje of niet?
    Moet er bij vermelden dat ik al behoorlijk droog ben, vandaar de masteron erbij.

Masteron en test propionaat dien je om de dag te zetten, deze zijn dermate kortwerkend dat je anders geen stabiele bloedwaarden krijgt.

Daarnaast vind ik persoonlijk korte kuren niet doelmatig, omdat pas na 3 á 4 weken je profijt ga ondervinden van de anabolica en dan stop je er al weer bijna mee.

Grtz.

Comment

Nou de tren 3 keer in de week, is toch zo goed als om de dag, de prop idd ook minstens zo vaak zetten.
      5 weken mmmmm, trek hem lekker door tot week 8 . Succes man

Comment

Ik vindt ook de 5 weken persoonlijk te kort.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
          Masteron en test propionaat dien je om de dag te zetten, deze zijn dermate kortwerkend dat je anders geen stabiele bloedwaarden krijgt.

Daarnaast vind ik persoonlijk korte kuren niet doelmatig, omdat pas na 3 á 4 weken je profijt ga ondervinden van de anabolica en dan stop je er al weer bijna mee.

Grtz.
          De middelen die hij noemt kicker er toch eerder in als 3 weken.

Hoe zit het met je nakuur?
          Wat is je eigen gedachte van de 5 weken kuur?
          Who's the Chef

Comment

Weet je zeker dat je droog genoeg staat voor masteron? Anders vervangen voor winstrol voor zo'n 6 weken. Gehele kuur kun je op 6-8 weken houden.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Been View Post
              De middelen kicken zeker sneller in, als je dit af zet tegen een lange ester.
              Namelijk 1 propionaat injectie zal in no time je testosteron spiegel omhoog gooien, maar het is ook zo weer afgebroken. Dus je moet regelmatiger zetten om een stabielere bloedwaarde te krijgen.
              Maar zoals je weet gaat het niet alleen om een stabielere bloedwaarde ook hoeveel vrij testosteron je hebt en dat duurt even voordat je voldoende vrij testosteron heb, waardoor je profijt gaat hebben van anabolica en dit is persoon verschillend.

Misschien is 3 a 4 weken weken iets te hoog ingeschat, maar benaderd 2 -3 weken dit beter.
              Ieder geval ga er niet vanuit als je korte esters gebruikt dat je al na 1 week profijt zou hebben.

Grtz.

Comment

Originally posted by Been View Post

Hoe zit het met je nakuur?
                Wat is je eigen gedachte van de 5 weken kuur?

sorry voor de late reacties steeds, heb echt een chronisch gebrek aan tijd om ff achter mn pc'tje te kruipen....

Mijn eigen gedachte bij 5 weekjes is dat ik mn lichaam even niet zo lang wil opfokken...heb de laatste paar keren aardig lang gekuurd (maand of 3) en eerlijk gezegd heeft het weinig meerwaarde. 8 weken is in vervolg toch echt de max. voor me, merk dat mn lichaam aan het tegenstribbelen is. Nu heb ik mijn levensstijl drastisch aangepast, want drugs, feesten en kuren gaan niet echt goed samen...maar ik heb nog altijd een doel voor ogen wat ik wil halen, dus daarom in plaats van niet kuren (wat sommigen van jullie wellicht nu wilden voorstellen) kort kuren. Volgens mij is de hersteltijd ook korter dan wanneer je veel langer kuurt. Voorts voel ik er op dit moment ook weinig voor om 10 weken lang 3x p/week die spuit in mn aars te rammen.
                Mijn laatste kuur was met supertren en test prop, 10 weken lang en op t eind winstrol. Mede door de ervaringen uit die kuur heb ik ook besloten de kuur op 5 weken te houden. De weken 2 en 3 (12 dagen zelfs) kwam ik 5 kilo aan, nagenoeg droge massa, want mn Bf steeg niet. Ik schoot van 96 naar 101kg en mensen keken hun ogen uit (was echt vette shit hehe), uiteindelijk heb ik in de 8 weken daarna nog eens 3 a 4 kilo gepakt.....dus zoals je ziet leert mijn persoonlijke recente ervaring dat ik met tren (weliswaar de brute supertren van GS met parabolan) in de eerste weken relatief de meeste winst boek.

Mijn nakuur bestaat uit nolvadex 40mg p/dag (2a3 weken) en clomid 100mg p/dag (3 weken, waarvan de laatste week 50mg p/dag)

@mr. symmetry: inmiddels heb ik alweer een wat hoger vetpercentage, dooradt ik de afgelopen 2 weken ff niks gedaan heb, heerlijk. De bedoeling was 1 week, maar het beviel dusdanig goed dat ik er 2 van gemaakt heb....Sinds gisteren zijn we weer begonnen, maar mn kuur is toch pas voor volgende maand gepland, want ik ben net 6 weken off juice....dus ik heb nog ff de tijd om mn vetpercentage weer aan te scherpen. Sinds gisteren heb ik mijn carbs ook omlaag gegooid, omdat ik tegenworodig een zittend beroep heb. Ik merk gewoon dat ik van een paar boterhammen die ik eet op mn werk al buikvet ontwikkel en ik eet de laatsten ook tegen heug en meug weg....
                Welk BF adviseer jij voor het gebruik van masteron?

Comment

Een andere reden waarom ik niet zo lang meer wil kuren is dat ik na een paar weken moeite begin te krijgen met pissen. De oorzaak hiervan ligt aan een grotere prostaat die de urineleider afkneld. Wat kan ik doen om dat probleem te voorkomen cq. te verkleinen?

Comment

Niet kuren dat is het beste, maar dat wist je al .

Wil je het groeien van je prostaat een beetje voorkomen, dan dien je de androgene middelen te laten staan. Je prostaat is namelijk gevoelig voor androgenen en dan met name die tot de groep 5 alfa DHT middelen behoort.

Grtz.

Comment

ja ok zo ver was ik ook, maar ik dacht misschien heeft iemand tips wat betreft producten, zoals bv Prostaforce van A.Vogel.....

Comment

Alle middelen die je neemt om de dag (eod) zetten anders is het erg zonde. Kijk maar naar de halfwaarde tijd van de producten...
                        187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Originally posted by NastyDjango View Post
                          ja ok zo ver was ik ook, maar ik dacht misschien heeft iemand tips wat betreft producten, zoals bv Prostaforce van A.Vogel.....
                          als je elke dag in je kuur 100 mg zink gebruikt,zal dat zeker en stuk schelen.

Comment

Slecht voorstel, je waardes zullen alle kanten opschommelen.

Tren a 75 mg eod
                            Test prop 50 mg ed
                            Mast prop 50 mg ed

Prop kent een heel kort half leven, op CEM zeggen ze zelf dat het na 12 uur uit je lichaam is. Dus 2 x per dag prikken. Nu staat er overal eod, maar uit ervaring is een iets lagere dosis ed beter voor de constante bloedwaardes. Maar voor een beginkuurtje is het wel heftig! Ance iemand????

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X