nieuwe lichte kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by punani View Post
    hoezo vet met deca? grootste kul. maatje van me doet zelfs deca in wedstrijd dieet
    niemand die beweerd dat je deca niet in een cut of wedstrijd dieet kan doen.

k heb t over de dosis in combi met je voedingspatroon.

wedstrijd dieet is gebaseerd op weinig koolhydraten, veel eiwitten

maar dosis blijft wel een bepalende factor ivm bijwerkingen
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

had het niet over jouw.. had jouw reactie nog niets een gelezen grote vriend:P

Comment

Originally posted by punani View Post
        had het niet over jouw.. had jouw reactie nog niets een gelezen grote vriend:P
        No problm nu ik toch info aan t verstrekken ben, ik doel op aromatiserend effect van AS

"Aromatase is een enzym in het lichaam dat verantwoordelijk is voor het omzetten van testosteron naar oestrogeen.
        En onder testosteron verstaan we dan ook alle varianten die omzetten naar oestrogeen.
        Het converteren naar oestrogeen is NOOIT de bedoeling van een kuur,
        alle testosteron die omzet naar oestrogeen zie ik als verloren werkzamestof.
        Natuurlijk kan een beetje oestrogeen geen kwaad en heeft het zelfs nog enkele voordelen, zoals het smeren van de spieren,
        en als men aan het bulken is zal mede door de oestrogenen het vet percentage sneller stijgen."

"Oestrogenen zijn vrouwelijke geslachtshormonen, zeg maar de vrouwelijke tegenhanger van testosteron. Wat heb je als mannelijke bodybuilder nou met vrouwelijke hormonen te maken (behalve als je ruzie of sex hebt met je vriendin)? Meer dan je denkt: in ieder menselijk lichaam komt namelijk - in een mannenlichaam weliswaar in andere verhoudingen dan in een vrouwenlichaam - zowel mannelijk als vrouwelijk geslachtshormoon voor. Dit evenwicht wordt nauwkeurig gereguleerd, d.w.z. je lichaam zal proberen die balans in stand te houden of te herstellen, wanneer dat nodig is.Wanneer het evenwicht tussen die twee verstoord wordt (en een kuurtje anabole steroïden is de beste manier om de boel eens goed in de war te schoppen), kan een teveel aan testosteron in oestrogeen omgezet worden. Aangezien het enzym dat bij deze omzetting betrokken is, aromatase heet, wordt dit proces (1ste prijs voor originaliteit!) 'aromatiseren' genoemd.
        Als je nu benieuwd bent naar het effect, dat zo'n plotselinge stijging van de hoeveelheid vrouwelijk hormoon in je lichaam, op je fysiek kan hebben, ga dan eens voor de spiegel staan en probeer jezelf voor te stellen met de borsten van een vrouwelijke chimpansee, het vochtvasthoudend vermogen van een kameel na een reis door de Sahara en de spierdefinitie van een walrus! Je begrijpt niet bepaald een Mr.Olympia-kanshebber…Omdat aromatiseren (en de vervelende gevolgen ervan) voor veel gebruikende bodybuilders een groot probleem is, kijken velen dan maar weer een plankje hoger in het medicijnkastje (hoewel sommigen van hen inmiddels een tweede hypotheek voor dat 'kastje' hebben afgesloten!). En daar staan ze dan…."

Bron:Anti - Oestrogeen
        http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sportfitness/drugstegendrugs

We like it

Comment

enanthaat

toevallig heb ik een artikel gelezen waar ik veel aan had, hier staat ook in dat je enanthaat niet om de 7 dagen moet nemen omdat je na de 7de dag al ver gezakt bent met de enanthaat mijn idee is dan ook cypionate te nemen maar lees het artikel hier maar even...

Dit is voor veel mensen wel even makkelijk om te lezen...

TESTOSTERON

zal het ook nog even in een nieuwe topic zetten...

Comment

Kuurtje ziet er lekker uit voor een eerste keer. Ik zou idd ook de Test tot week 10 doen end e deca tot week 9. Dan kun je namelijk 2 weken na je laatste injectie met je nakuur beginnen.
            Post anders je voedingsschema eens. Wat alles hangt natuurlijk naast je training samen met goede voeding en rust...
            187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X