Vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik had m ook niet geholpen. Was laatst in de sportschool, gozer doet dboll only op 20 mg pd.....heb m goed onderbouwd uitgelegd wrom t niet oke is.....krijg ik ja maar, dan laat ik je gaan, heb m veel suc6 gwenst.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      ik had m ook niet geholpen. Was laatst in de sportschool, gozer doet dboll only op 20 mg pd.....heb m goed onderbouwd uitgelegd wrom t niet oke is.....krijg ik ja maar, dan laat ik je gaan, heb m veel suc6 gwenst.
      Beter doet die test erbij?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Beter doet die test erbij?
        Ook, hij wilde niet prikken, bang ofzo mensen willen snelle resultaten, zomer he!
        beter verhogen.....hij vond t raar dat i niets merkte op 20 mg, heb niet eens meer naar lengte v/d kuur of nakuur gevraagd.

Zijn altijd van die gasten he, jaa maar ik heb van die en die zus en zo gehoord, niet alleen met as hoor, vroeger ging ik harder mn best doen om ze te overtuigen, tegenwoordig hou ik mn mond
        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          Hahah herken mezelf in jou reactie.
          Zou het precies zo doen.

ontopic:
          Van de tren kan hij behoorlijk ziek worden en als eerste kuur gelijk zo hoog doseren is in mijn ogen zonde.
          Volgende kuur moet ie weer hoger.
          Ben benieuwd of hij door de tren nou echt harder gaat, denk zelf dat 250 Test E in de week genoeg zou moeten zijn om te vlammen.
          Who's the Chef

Comment

Blij dat ik mensen heb die dezelfde opvatting hebben als ik, anders sta ik zo zielig alleen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by zwaan View Post
              Gaat er niet zo zeer om of het nodig is om Tren. te gebruiken maar meer dat het te heftig is als eerste keer, ik denk dat de meeste goed ziek zullen worden als ze het gebruiken als eerste kuur, maar hoeft niet uiteraard.

Misschien wat hartkloppingen, ook een aardige, mogelijke bijwerking, slecht inslapen en niet lang kunnen slapen.

Misschien is ZMA iets om erbij te doen ivm een slechte nachtrust..
              ik sliep veel beter toen in ZMA gebruikte en heb meerdere mensen dit horen zeggen ( ook op dit forum)..
              En zn kracht toename zou hier door ook toenemen..
              A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

Oke mensen bedankt voor de info-advies ik heb hem gezegd dat ie moet nakuren en de tren beter kan laten staan en verder moet hij het maar bekijken.
                Mag wat mij betereft een slot op

Comment

Een vraag van mijn kant. Ik wil me er dus alleen theoretisch in verdiepen en voor de rest zo goed als geen interesse in het daadwerkelijke gebruik. Maar het is haast niet te doen vind ik. Halftijden/waarden zoals in de faq zeggen me totaal niks en geen idee wat er mee bedoeld wordt. En zo nog wel meer dingen.

Zoeken naar behulpzame topics is ook miniem tot nutteloos. Merendeels zijn het pauper mannetjes die snel willen kuren om snel wat spiermassa te behalen waar de meeste op reageren met afkeuring.

Nu is mijn vraag....hoe begin je nu met het verdieping in AS? Wat zijn bruikzame links etc. Misschien handig eens een fatsoenlijke FAQ (voor dummies) hierover op te zetten?

Comment

Ik verdiep me er laatste tijd ook een beetje in en moet zeggen dat er op dbb wel een aantal goeden stickys zijn betreft as,

Comment

Nou ze eerste spuit is gezet hij heeft nog geen nakuur in huis maar ach who cares, ik zal als er wat spannends gebeurd het wel eeffe posten hier.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Nou ze eerste spuit is gezet hij heeft nog geen nakuur in huis maar ach who cares, ik zal als er wat spannends gebeurd het wel eeffe posten hier.
                        Ben benieuwd wat er gebeurd in zijn post cycle.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Generali View Post
                          Ben benieuwd wat er gebeurd in zijn post cycle.
                          Op zicht gebeurd er niet veel bijzonders,want het menselijk lichaam komt overal klaar mee, heb ook en paar maten gehad die niet naar mij wouden luisteren, ze begonnen de eerste kuur met 750 mg test en 30 mg dianabol.
                          Het is wel eve en schok voor het lichaam ,maar het lichaam went aan alles.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Een vraag van mijn kant. Ik wil me er dus alleen theoretisch in verdiepen en voor de rest zo goed als geen interesse in het daadwerkelijke gebruik. Maar het is haast niet te doen vind ik. Halftijden/waarden zoals in de faq zeggen me totaal niks en geen idee wat er mee bedoeld wordt. En zo nog wel meer dingen.

Zoeken naar behulpzame topics is ook miniem tot nutteloos. Merendeels zijn het pauper mannetjes die snel willen kuren om snel wat spiermassa te behalen waar de meeste op reageren met afkeuring.

Nu is mijn vraag....hoe begin je nu met het verdieping in AS? Wat zijn bruikzame links etc. Misschien handig eens een fatsoenlijke FAQ (voor dummies) hierover op te zetten?
                            ik weet neit of ik je tekst goed begrijp. Maar ik kan je mijn manier vertellen hoe ik mij verdiep hebt erin een x aantal maanden geleden.

Ik zei tegen mezelf okey volgend week begin ik aan een kuur. Wat moet ik weten wat moet ik hebben en hoeveel. Nadat ik wist wat ik wou deed ik research naar dat specefiek as. Onwijs veel over lezen onwijs veel meningen lezen en tegenstrijdige meningen. En daaruit leren. Zo ben ik voor mezelf ook erachter gekomen wat halfwaardes zijn

mocht je niet weten wat dat is
                            ok stel je neemt stanzolol (winstrol oral)
                            laten we zeggen stanzolol heeft een halfwaarde van 3 uur
                            je neemt 50mg in de ochtend 3 uur later is er nog 25mg in je lichaam
                            3 uur later 12.5mg etc etc

Comment

tren al eerst kuur
                              succes met de hoest en zweet aanvallen

vriend van mij heeft het ook gehad

als hij de spuit zetten
                              vaak eerste 15 min hoeste als een gek

en slapenloze nacht zweten als een gek
                              en echt een boederij lucht om hem heen

succes er meer

Comment

tsja, is idd een beetje jammer tren op je 1e kuur, beter beginnen met een zgn lichte kuur en dan de volgende wat zwaarder and so on, tren komt pas wat middel betreft ergens aan t eind vind ik , dit omdat je als je bijv meteen zwaar begint, je later nauwlijks goede resultaten haalt uit een wat lichtere later.Je kuurt dus meestal steeds n beetje zwaarder. Je zult er dus niet uit halen wat er in zit en dat is zonde. en of je t vasthoud???
                                Als je dus maar wat aankloot moet je niet raar opkijken wanneer je t voor jezelf verpest. Ook is je lijf niet gewend aan as bij je 1e kuur , dat gebeurd pas als je er een paar achter de rug hebt en dus zul je bij tren wschnlk last krijgen van heftige sides. roidfever,finadick(zonder test)finacough, en een hoop blessures omdat ie een tijd lang niet getraind heeft, overbelasting van aanhechtingen, gewrichten en ophoping van afvalstoffen in het weefsel.....wens m succes!!
                                uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X