als je ogen open houd op je sport school kom je vast wel iemand tegen
Anadrol dan wel alternatief (kickstart)
Collapse
X
-
Originally posted by APOC View Postis http://www.spierenpraat.nl een beetje betrouwbaar forum voor meer info?
weet dat het hiero niet de bedoeling is suppliers te noemen dan wel naar te vragen, vandaar dat wellicht bovenstaand adres interessant is voor die weg?
of begeeft dit bericht zich al op glad ijs? (dan delete hem maar gauw en mijn excuses voor het ongemak)
bvd1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by APOC View Postis http://www.spierenpraat.nl een beetje betrouwbaar forum voor meer info?
weet dat het hiero niet de bedoeling is suppliers te noemen dan wel naar te vragen, vandaar dat wellicht bovenstaand adres interessant is voor die weg?
of begeeft dit bericht zich al op glad ijs? (dan delete hem maar gauw en mijn excuses voor het ongemak)
bvd
Beter kan je de info hier halen of op een ander bb site.
De enigste reden dat iemand op spierenpraat zich aanmeld lijkt me voor de suppliers sectie.
Comment
-
Originally posted by APOC View Post40mg anavar zou zeker volstaan? zonder het overmatig te pushen.
en dan zou normaliter nakuren niet hoeven dus.
thx"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ben net klaar met een 6-weeks kuurtje Anavar. Bevalt enorm goed. Kwam in kracht toe maar dan meer in de vorm dat je je sterk van binnen voelt, niet dat je plotseling ineens 20 kg meer pakt.Ben ook zo goed als al m'n vet rond m'n middel kwijt, al heb ik dan wel voor een aantal weken ECA gebruikt maar ik weet gewoon zeker dat het heeft geholpen.
Oh ja, hoop dat je dit leest Generalix, maar ik weet zeker dat de Anavar echt was. Ook al waren het caps.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOh ja, hoop dat je dit leest Generalix, maar ik weet zeker dat de Anavar echt was. Ook al waren het caps.
En ben blij voor je dat de caps echt waren. Ben het ook met je eens dat je na var geen nakuur nodig hebt.
@ Hec
Afhankelijk van de dosering vindt er onderdrukking plaats. Op een mg of veertig/dag echter is die te weinig (mijns inziens) om een nakuur noodzakelijk te maken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
;-p
Originally posted by Jaap View PostHaha wat een site is dat joh....spierenpraat....lijkt meer op stierenpraat daar VOlgens mij gemaakt door iemand die zijn AS verkoop wou boosten. En ik zag dat je daar het nieuwste lid was APOC [T.I.M], nr 98!!
en door de site moet je maar een beetje heen prikken, overal lopen handige/slimme jongens, zo zullen er hiero ook genoeg niet al te snuggeren rondlopen maar ook juist gozers met veel know-how.
ik wil iedereen hier in elk geval vriendelijk bedanken voor een tips/advies, tevens de onderbouwing en hulp... hulde!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment