Nou wordt ik helemaal gek.. Dikke gyno knobbels????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik voel alleen vet bij mij geen bolletje hoor

Comment

Een maat van me heeft heeft nooit getrained of kuurdinges gepakt en die kreeg op een gegeven dag een bolletje of 2 op zijn borst (iets onder de tepel). Die was naar de dokter gegaan en die zei dat sommige mensen dat handden, die is geoppereerd geweest en da hebben ze toen weggehaald, meer was het niet. Kan bij u misschien ook het geval zijn?

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
        ff vraagje tussen door iedereen heeft toch een bolletje onder de borst zitten ? klein beetje maar ?

hoe kan je het herkennen ?

grtz
        schijfjes of knobbels, of knobbeltjes onder je tepel, die je vast kunt pakken en pijn doen als je erin knijpt..
        weet niet of je ooit zachtjes in de borst van een vrouw hebt geknepen, maar daar voel je eigenlijk heztelfde, maar dan juist 1 hele grote bal weefsel..
        bij een man (gyno) is dat (hopelijk voor jou) stukken kleiner

wil je het echt zeker weten? huisarts bro

Originally posted by PrStalker View Post
        Een maat van me heeft heeft nooit getrained of kuurdinges gepakt en die kreeg op een gegeven dag een bolletje of 2 op zijn borst (iets onder de tepel). Die was naar de dokter gegaan en die zei dat sommige mensen dat handden, die is geoppereerd geweest en da hebben ze toen weggehaald, meer was het niet. Kan bij u misschien ook het geval zijn?
        ik heb het onder beide tepels. en niet echt weinig ofzo vind ik zelf..
        mn huisarts zei dat het vergelijkabar was met beginnende borstontwikkeling bij een meisje dat in de pubertijd komt.. en die kunnen ook pijn ervan hebben.. ik dus ook.
        ik ben nog nooit geopereerd en zie hier wel een beetje tegenop.. heb wel verhalen gelezen dat het na de operatie pijnlijk is enzo.. klote dat ik ook tot een week of 2 a 3 niet mag trainen erna (volgens de dok)..
        maarja, is niet anders hopelijk ziet et er wel stukken beter uit na een operatie..

Comment

Ik hoop het, dat alles in orde komt voor jou.

Comment

Originally posted by PrStalker View Post
            Ik hoop het, dat alles in orde komt voor jou.
            ja thanks man..ik hoop het ok.

mocht de operatie doorgaan kunnen jullie mn log gaan lezen

Comment

hmmzz ja sorry heb niet goed gevoeld heb niks indd geen bobbels

maar weet btw wel bijna zeker dat ik het in me pubertijd wel had want toen ben ik er wel voor naar de docter geweest... was normaal rond de groei ofz..

maar brow sterkte houd je log zeker in de gaten

GRtz

Comment

@ OH's post
                gynecomastia
                Dat is nou interessant. En dat is het omdat het strookt met deze mooie stukjes tekst uit mijn endocrinologie boek:
                [...]a region 146 amino acids long is similar in hGH and PRL*.
                Considering the similarities in their structures, it is not surprising that GH shares some of the lactogenic activity of PRL and hCS**.
                *PRL= prolactin
                **hCS = human chorionic somatomammotropin/ human placental lactogen
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En hoe gaat t hierzo met de gyno?
                  No Pain No Gain

Comment

vervelend man, succes...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse