Middel tegen vocht naast aas?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Middel tegen vocht naast aas?

Zoals bekend is bij veel aas kan je veel vocht vast houden tijdens een kuur.
    Dit kan makkelijk opvallen in je naaste omgeving.
    Dat kan je makkelijk aanpakken met een anti-e maar dit houd ook de gains een deel tegen en oestrogeen zolang onderdrukken is ook ongezond.
    Dus zocht een alternatief ik weet dat je met voeding dit kan aanpakken maar lijkt niet al te handig in de bulk.

Dus heeft iemand ervaring met middelen als Furosemide (Lasix) een lisdiureticum om tijdens de kuur te gebruiken als je teveel vocht vasthoud?
    Zou dit ook nadelige effect kunnen hebben op de groei buiten het extra vocht?

Net wat verdiept in lasix blijkt een zwaar middel te zijn met grote risico's dus zal wel geen optie worden.
    Hoe pakt de rest hier de vochtophoping aan van het kuren voor de personen die het doen?

Comment

hahah lasix is gekke werk bro!

Gewoon schoon eeten heb je nergens last van.

Comment

Ananas werkt ook vochtafdrijvend.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Hoeveel ananas moet je dan wel niet eten om daar wat van te merken?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

zou bij duretica's uit de buurt blijven en ook niet gebruiken in een bulk schema. dit is pre-contest spul en hoort dus thuis aan het eind van een cutting schema voor PRO-BB. dat beetje vocht gewoon voor lief nemen. wat je ook kunt toen is zoveel mogelijk droogtrainen voor een bulk-kuur zodat het vocht dat gaat ophouden niet al te veel van je definitie vernietigd

Comment

Originally posted by Kter View Post
              Dat kan je makkelijk aanpakken met een anti-e maar dit houd ook de gains een deel tegen en oestrogeen zolang onderdrukken is ook ongezond.
              Het wordt nooit zover onderdrukt dan dat het ongezond is. Een hoog oestrogeengehalte is vele malen ongezonder.

En gains tegenhouden, valt best mee. Gaat geen kilo's zijn.

Beste manieren tegen vocht:

Laag Vet% hebben
              zinc supplementeren(tot 50mg is het ok), de beste natuurlijke AI.
              Een B-vitamine is ook een AI, weet niet meer vanbuiten de welke
              Groene thee en een hoop andere groene zaken zijn lichte AI's

Een voor de rest geen grote veranderingen in zoutinname en carbs relatief laag houden.
              Last edited by Genjuro; 12-08-2009, 19:05.
              the one and only tabata overlord

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...d-voedsel.html

Hier staat nog wat vochtafdrijvend voedsel. Ik weet niet of deze nu zoveel verschil zullen maken maar kwaad zal het zeker niet kunnen. (zeker appelazijn schijnt goed te werken)
                @ ketIF

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                  Het wordt nooit zover onderdrukt dan dat het ongezond is. Een hoog oestrogeengehalte is vele malen ongezonder.

En gains tegenhouden, valt best mee. Gaat geen kilo's zijn.

Beste manieren tegen vocht:

Laag Vet% hebben
                  zinc supplementeren(tot 50mg is het ok), de beste natuurlijke AI.
                  Een B-vitamine is ook een AI, weet niet meer vanbuiten de welke
                  Groene thee en een hoop andere groene zaken zijn lichte AI's

Een voor de rest geen grote veranderingen in zoutinname en carbs relatief laag houden.
                  Met ari en femara wordt zeker teveel oestrogeen onderdrukt.

Provi laat ik er zeker naast lopen voor de vrije test en voor oestrogeen wat tegen te gaan.
                  Alleen weet niet als alleen 50 mg provi genoeg is om het vocht te beperken.
                  Ben van plan om achter een aantal maanden te beginnen met mijn eerste kuur 500 mg test p/w.
                  Thuis mag het niet opvallen dus een dikke vocht kop is geen optie.

Is provi effectief tegen vocht? anders het voeding schema dan eens aanpassen en zo veel mogelijk zouten te vermijden.

Comment

zien gaan ze het sowiezo wel, ook al beperk je de vochtretentie.
                    wil je niet dat iemand het ziet of merkt dan is de beste optie om niet te gaan kuren

Comment

en idd gewoon schoon eten en meer niet, dat kleine beetje vocht is echt niet het ergste. anders moet je gewoon geen test gaan doen maar bijvoorbeeld winny of zo. dan heb je er geen last van.

bij aromatiserende as hoort vochtretentie er nou eenmaal gewoon bij. kom je niet onderuit

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                        zien gaan ze het sowiezo wel, ook al beperk je de vochtretentie.
                        wil je niet dat iemand het ziet of merkt dan is de beste optie om niet te gaan kuren
                        Ligt er aan de personen waar je vaak bij bent valt het niet zo snel op.
                        Is ook de bedoeling om te kuren als het wat kouder is kan je de extra massa nog verbergen met kleren.
                        Toen ik begon met trainen had ik al eens een winny kuur gedaan 4 kg bijgekomen naaste omgeving heeft er niks van gemerkt.
                        Weet het het was dom van mij om toen al met een kuur te starten heb daar ook spijt van.Had toen nog niet genoeg kennis en was te jong.
                        Nu zijn we een aantal jaar verder natrual(buiten de ene keer winny) en wou nu eens beginnen met mijn eerste echte kuur.

Comment

je kan het proberen om het te verbergen maar ik weet niet of het je lukt. er zijn meer dingen dan alleen vochretentie waar je aan kan zien dat je gebruikt.

voor vochtretentie is helaas geen eenvoudig en makkelijke oplossing die ook nog eens zonder risico's zijn. misschien 2x per week in de sauna en schoon eten. veel meer kun je volgens mij er niet aan doen

Comment

Originally posted by demi01 View Post
                            je kan het proberen om het te verbergen maar ik weet niet of het je lukt. er zijn meer dingen dan alleen vochretentie waar je aan kan zien dat je gebruikt.

voor vochtretentie is helaas geen eenvoudig en makkelijke oplossing die ook nog eens zonder risico's zijn. misschien 2x per week in de sauna en schoon eten. veel meer kun je volgens mij er niet aan doen
                            Wat valt dan nog op?
                            Als het echt zou opvallen dan is het zo.Oud genoeg om zelf mijn beslissingen te nemen ergste geval gooien ze me thuis het huis uit.
                            Kan het altijd op nieuwe sups steken.
                            Misschien iemand die er kennis van heeft zal het opvallen lijkt me dat je er bij andere er nog mee weg kan komen.

Comment

Originally posted by Kter View Post
                              Provi laat ik er zeker naast lopen voor de vrije test en voor oestrogeen wat tegen te gaan.

Weet je wat leuk is? SHBG bindt veel sterker aan testosteron, dan aan oestrogeen. En proviron wil ook SHBG bezetten. Mag jij raden welk van de voorgaande hormonen gewipt gaat worden.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X