waarom precies gebruik van ab

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waarom precies gebruik van ab

hallo iedereen , ik vraag me af waarom er anabolen worden gebruikt. natuurlijk wil iedereen groeien en het is nooit genoeg. maar is het zo dat je hierdoor extra snel groeit? dus eigenlijk een zaak van ongeduld? of is het zo dat er qua natuurlijke groei een maximum behaald kan worden en om daarna nog verder te komen vervolgens anabolen toegepast worden? of is het om nog meer kilo's te kunnen drukken die je op natuurlijke wijze niet aankan?

ik ben absoluut niet van plan om ab te gaan gebruiken maar ik ben best nieuwsgierig naar hoe men denkt op het moment dit te gaan willen gebruiken.

verder wens ik jullie nog een fijne dag en een goede training toe!!

groet

anabolen worden gebruikelijk afgekort met A.S. afgeleid van anabolen steroïden en niet met ab... ab is van afstands-bediening

OT: voor sommige is het ongeduld. voor andere een zaak van zo snel mogelijk de top bereiken. en andere mensen zitten vrijwel aan hun max naturel.

dus je zat redelijk goed met wat je dacht. alles is mogelijk.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      anabolen worden gebruikelijk afgekort met A.S. afgeleid van anabolen steroïden en niet met ab... ab is van afstands-bediening

OT: voor sommige is het ongeduld. voor andere een zaak van zo snel mogelijk de top bereiken. en andere mensen zitten vrijwel aan hun max naturel.

dus je zat redelijk goed met wat je dacht. alles is mogelijk.
      thx for the reply , een Afstands Bediening gebruik ik dagelijks dus klinkt inderdaad enigzins grappig als ik er A.S mee bedoelde , weer wat geleerd!!.

als ik er aan denk om het zelf te gaan gebruiken vind ik dat best wel eng en wat ik nog enger vind is (zoals ik in vele andere topics heb gelezen) hoe sommige gasten die nog helemaal niet zo lang trainen nu al denken ff aan de A.S te gaan zonder ook maar een greintje knowhow.

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
        als ik er aan denk om het zelf te gaan gebruiken vind ik dat best wel eng en wat ik nog enger vind is (zoals ik in vele andere topics heb gelezen) hoe sommige gasten die nog helemaal niet zo lang trainen nu al denken ff aan de A.S te gaan zonder ook maar een greintje knowhow.
        hou die gedachte vast en train eerst een paar jaar tot je voeding etc goed is, en je "verstand/kennis" van zaken hebt

(wij gebruiken thuis de afkorting ab voor afstandsbediening:P , en de meeste gebruikelijke term is ook as.)

Comment

http://forum.bodynet.nl/anabolen/32364-as-hoezo.html
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

thx voor de link , had die topic gemist! genoeg antwoorden!

Comment

Dan gaat hier een mooi slotje op.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X