Eerst denken...dan doen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerst denken...dan doen!!!

ik schrijf dit even naar aanleiding van een ander topic waar gezegd word....ja maar anavar is zo duur,..regelmatig zie ik van die stomme dingen voorbij komen als: ik heb een potje van dit of dat en hoe moet ik doseren en hoe lang....wat is een goede 1e kuur, hoeveel win ik met d-boll etc etc..

1.. zonder verder in te gaan op de prijzen...bedenk eerst s wat je doelen zijn en of je die naturel kunt behalen..zorg dat je voeding op orde is!!!.wil je niet langer wachten dan bedenk je eerst welk middel of welke stack voor jou het beste is ( google!!) verdiep je eerst in de materie en ga niet van die stomme dingen doen als een potje d-boll bestellen en denken zo.. nu ga ik kuren..

2..kuren kost geld!! dus denk niet voor een dubbeltje op de eerste rang te gaan zitten door maar 1 potje of flessie van wat dan ook te kopen en vervolgens een belachelijke kuur in mekaar te draaien die niet aanslaat of waarvan je alles weer kwijt raakt. te vaak kom ik dat soort krenterig geouwehoer tegen..heb je geen poen voor een fatsoenlijke kuur, kuur dan niet of spaar ervoor whatever.

3...als je kuurt komen daar xtra kosten bij en de vorm van supps die je eigenlijk soiezo al zou moeten nemen maar die de meeste niet pakken...denk aan visolie,mineralen, vitamines, xtra eiwitten etc.....

4..dat gezeik van achteraf over nakuren??? wat is dat?? echt kom op kids!! eerst denken dan doen... afhankelijk van welke kuur je pakt mag je ervan uitgaan dat een deel van je budget op gaat aan middelen als AI en AE... zorg dat je je oestrogeenblokkers of aromatase inhibotors in huis hebt voordat je gaat kuren!!! van bijv HCG hebben ze geen van allen gehoord.

5...als je kuurt blijf dan van de drugs en alcohol af!!! je verpest je kuur en had er veel meer uit kunnen halen!!

ik zeg dit even voor iedereen die er over denkt om te gaan kuren en zomaar wat doet...lees en leer, er is genoeg te vinden op het net...en ik heb het idee dat teveel met name jongere beginners er een potje van maken.....

dit is geen aanval, maar ik wordt soms moe van al die vragen die voorbij komen..

groet.....
    uut grunn!

6 . beter blijf je van die rommel af... heb respect voor je lichaam en heb geduld!
    Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
    @ Cut

Comment

Originally posted by Markess View Post
      6 . beter blijf je van die rommel af... heb respect voor je lichaam en heb geduld!

jouw mening......ik deel m niet met je. maar evengoed jouw mening
      ben benieuwd wanneer jij met je eerste vragen komt over as hahaha...
      uut grunn!

Comment

mooi goed duidelijk verhaal tog

ik heb mij zelf eerst anderhalf jaar ingelezen hiero

en dat doe ik nu nog steeds ouwe dingen trug lezen

je moet weten wat je doet en wat je in je lichaam spuid etc

voordelen en de nadelen het nakuren wat jij dus ook al zegt
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jah, duidelijker kan het eigenlijk niet, maarre, een nakuur, wat is dat eigenlijk?

Comment

Klasse post bro.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Markess View Post
              x2...
              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
              ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                x2...

als je niks zinvollers te melden hebt dan " x2 " blijf dan ff uit mn topic wil je??
                dit is niet bedoeld voor "cleane maagden" als jij.maar juist voor die jonge gasten die de fout maken verkeerd met as om te gaan.... dat je niet aan de as wil is mooi voor je.....misschien moet je maar een wie wil er niet aan de as topic openen voor gelijk gezinden.
                uut grunn!

Comment

hoezo roid rage hehehehe
                  uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                    als je niks zinvollers te melden hebt dan " x2 " blijf dan ff uit mn topic wil je??
                    dit is niet bedoeld voor "cleane maagden" als jij.maar juist voor die jonge gasten die de fout maken verkeerd met as om te gaan.... dat je niet aan de as wil is mooi voor je.....misschien moet je maar een wie wil er niet aan de as topic openen voor gelijk gezinden.
                    ik vind dat ik wel degelijk met deze toevoeging iets wil zeggen daar dit topic door meer dan alleen "ontmaagde" bb'ers wordt gelezen en ik door het lezen van bijna alle topics vaak zie dat (te) jonge gasten niet de rust kunnen opbrengen door hun voeding op orde te brengen, langdurig als een beest te trainen en soms hun lijf nog de basisgroei tot 18/ 19 jaar te laten doormaken. Ik kan dus niet vaak genoeg benadrukken (dus ook hier) dat je er maar beter niet aan kan beginnen en eerst de maximale inspanning moet getroosten op cleane wijze tot resultaten te komen wat goed mogelijk is. Ik vind het jammer dat je zo aangebrand reageert, we live in free country bro
                    ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                      ik vind dat ik wel degelijk met deze toevoeging iets wil zeggen daar dit topic door meer dan alleen "ontmaagde" bb'ers wordt gelezen en ik door het lezen van bijna alle topics vaak zie dat (te) jonge gasten niet de rust kunnen opbrengen door hun voeding op orde te brengen, langdurig als een beest te trainen en soms hun lijf nog de basisgroei tot 18/ 19 jaar te laten doormaken. Ik kan dus niet vaak genoeg benadrukken (dus ook hier) dat je er maar beter niet aan kan beginnen en eerst de maximale inspanning moet getroosten op cleane wijze tot resultaten te komen wat goed mogelijk is. Ik vind het jammer dat je zo aangebrand reageert, we live in free country bro
                      no prob....kijk deze reactie kan ik wat mee.....stukken zinvoller dan "x2"....
                      min of meer denken we in dezelfde richting als je mn post nog s goed doorleest....... afgezien van pro/con roids dan.
                      uut grunn!

Comment

no prob....kijk deze reactie kan ik wat mee.....stukken zinvoller dan "x2"....
                        min of meer denken we in dezelfde richting als je mn post nog s goed doorleest....... afgezien van pro/con roids dan.
                        no hardfeelings zal voortaan wat meer zeggen dan x2
                        ....

Comment

hoezo roid rage hehehehe
                          leuk he a.s

wist er eerst niet mee over weg te gaan

heb nu gelukkig een uit weg gevonden en weet mij goed te beheersen

ook z'n heerlijk nadeel van a.s.
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mooi stuk wat je hebt geschreven!

Maar wat ik niet begrijp, is dat je een aantal weken geleden een post hebt gedaan dat je een darmontsteking heb gehad, en veel gewicht bent verloren. En nu ben je van plan om er toch snel weer een kuur tegen aan te gooien. Ik vind het dan een beetje dubbel wat je hier post.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hoezo roid rage hehehehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X