Hcg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoelang is het houdbaar dan? in opgeloste vorm?
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

een dag of 10...

greetz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 21 2004,03:41)]een dag of 10...

greetz
        Bedoel je buiten de koelkast? Dan heb ik weer iets bijgeleerd. Is wel makkelijker zo dan

Comment

nee,juist in de koelkast.

greetz

Comment

is heir ook een minimumtemperatuur aan verbonden, of gewoon zorgen dat er geen vries overheen komt..?
            I live to end the game

Comment

he BIG, moet hcg intramuscular?? mij is verteld subcutaan. ik heb het nog niet eerder gebruikt, maar het ligt wel on site zeg maar.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Op mijn verpakking (lepori) staat: "for intramuscular". Dus het zal wel goed zijn.

ik had wel ergens gelezen dat ze het meestal subcutaan deden rond de buikstreek. Zoiets deed Diet4ever ook altijd zei die
                I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 21 2004,20:25)]is heir ook een minimumtemperatuur aan verbonden, of gewoon zorgen dat er geen vries overheen komt..?
                  inderdaad zorgen dat het niet bevriest.
                  normale temperatuur in ijskast is meestal rond de 4 a 6 graden,mag iets meer of minder zijn.

bruce

normaal gesproken wordt hcg intramusculair gespoten maar er zijn mensen die hcg gebruiken om plaatselijk af te vallen en die zetten em dan subcutaan.

greetz

Comment

hey bruce

ik ben nog even wezen researchen maar het maakt dus niet uit of je intramusculair of subcutaan doet dus ik zou em dan lekker in je buik subcutaan injecteren met insuline spuit want dat voel je echt niet.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 22 2004,11:46)]hey bruce

ik ben nog even wezen researchen maar het maakt dus niet uit of je intramusculair of subcutaan doet dus ik zou em dan lekker in je buik subcutaan injecteren met insuline spuit want dat voel je echt niet.

greetz
                      slin pins rule!!

Insuline naalden voel je haast niet, heel schuin onder je huid prikken of als je ergens heel weinig vet hebt in je spieren. Biceps lenen zich daar vaak wel voor.

Comment

als ik insuline spuiten bij de apotheek haal wat moet ik zeggen dan? zijn die afmetingen standaard?? bvd
                        I live to end the game

Comment

gewoon om u100 12.7mm naalden vragen doen ze niet moeilijk over gebruik ze zelf ook

als je er hcg mee spuit even opletten 50ui is namelijk maar 0.5ml in de spuit

greets
                          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X