Clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clomid

de kuur is nu een paar dagen achter de rug en ben bezig met clomid,nakuur.nu begin ik uitslag,een soort van kleie zweertjes te krijgen vooral op mijn bovenarmen,ook op lichaam en gezicht maar het meeste op bovenarmen.
    zou dit komen door de clomid of zou dat nog van die kuur kunnen komen?mag je als je clomid inneemt in de zon komen?
    no thumbnail yet

Kan een reactie zijn op de clomid maar dan is het wel een hevige
    Als je clomid gebruikt mag je gewoon in de zon dat is geen probleem. Heb je geen uitslag van iets anders, zon of weet ik wat?

Wat je kan doen is stoppen met clomid en verder gaan met nolvadex.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zweertjes, of ontstekinkjes? hoe zien ze eruit?
      ik krijg de laatste tijd na een kuur op mn onderarmen,bovenarmen en rug NA mn kuur rare rooie bultjes, waar dan droog vet in blijkt te zitten. lijkt soort zweertje en sommige ontsteken ook. doen dus ook wel pijn.
      dat heb denk ik te maken met schommelingen in testo-spiegel (?)

en jah... clomid is niet het gezondste middel...
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@bruce
        ja,dat zijn kleine rode bultjes die er precies uitzien als zweertjes waarvan er hier en daar een ontsteekt.
        zal wel overgaan zeker?
        no thumbnail yet

Comment

gaat over, maar duurt best lang. irritant lang dus.
          ik denkd at het minder zal zijn als je veel in de zon vertoeft.
          bij mij ging het weg door weer testo te gaan gebruiken. hahah.
          maar daarna weeer hetzelfde liedje
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zou zeker niet weer iets gaan gebruiken en het gewoon over laten gaan..

Greets...

Comment

ok , thanks voor de reakties.
              no thumbnail yet

Comment

uitslag is aan't minderen. ik ga morgen de 2de week in met clomid(dus nog 1 tab per dag).hoe weet ik nu of ik kan stoppen na 2 weken of er nog een week bijdoen??
                voel me momenteel goed.kracht is nog niet afgenomen,gewicht is ondertussen 3kg terug gezakt.
                druk op borstkast is ook weg.was waarschijnlijk innerlijk vocht.
                uiterlijk heb ik geen vocht vastgehouden.
                sex drive is wel seriues geminderd.(ge daan momenteel met geile toestanden)
                dus clomid innemen tot sexdrive terug is?
                no thumbnail yet

Comment

Weet ff niet meer hoe je kuur er uit zag maar zou zeker nog een week 50mg nemen.

Je kunt hierna ook tribulus, weet niet of ik het juist spel, nemen. Ik hoor hier hele positieve dingen over mede wat betreft sex-drive na een kuur.

Greets...

Comment

Op andere boards hebben ze het elke keer over male pro van dorian Yates dit is een natuurlijke opstarter op basis van onder andere tribulus en het schijnt goed te werken  Eeen naturel atleet kon niet meer door een bloedtest komen en er zitten echt alleen kruiden in dus het is het proberen waard

Dit gebruik je wel pas na de nolva en clomid natuurlijk

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Hier heb ik ook het een en ander over gelezen: PRO MALE VAN DORIAN YATES

Het schijnt echt te werken bij sommigen, is zelfs uit bloedtesten gebleken  
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (musculus @ Jul. 27 2004,08:55)]de kuur is nu een paar dagen achter de rug en ben bezig met clomid,nakuur.nu begin ik uitslag,een soort van kleie zweertjes te krijgen vooral op mijn bovenarmen,ook op lichaam en gezicht maar het meeste op bovenarmen.
                        zou dit komen door de clomid of zou dat nog van die kuur kunnen komen?mag je als je clomid inneemt in de zon komen?
                        Ik heb dit ook na de kuur gehad, het waren bij verstopte zweetkliertje de dokter noemde het gerste korrels.
                        Ik had het vooral op m'n rug
                        Ik heb er toen wat voor gehad.Waar me ik mijn huid schoon moest maken.

Grtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik ga nog een week extra clomid nemen,dus 3 weken intotaal.
                          bedankt voor jullie reakties.
                          no thumbnail yet

Comment

misschien ben je allergies voor een stof erin .. ik zou stoppen en overstappen op nolva
                            The oxynator

Comment

Hoi...die rode puntjes hebben niets te maken met een allergie of dergelijke...het is een normale natuurlijke reactie van je lichaam op het gebruik van as, in casu de testosteronhuishouding die overhoop ligt en terug op haar effen dient te komen. Dit gaat vanzelf na een tijdje over. Let wel op dat je niet de bultjes of zweren niet openkrabt want dat kan kleine littekenvorming veroorzaken. Clomid zou ik altijd zeker 4 weken als postkuurgebruiken, ev. in combinatie met nolvadex.
                              Greetz
                              Keanu

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X