GE-TM Labs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GE-TM Labs

Hallo,

Ik heb een vraag over de betrouwbaarheid van GE-TM labs.

Ik heb voorheen altijd LYY gehad en super bevallen, nu is opeens midden in mijn kuur het spul niet meer beschikbaar. Overal gezocht maar kan het nergens meer vinden.

Ik kan nu GE-TM labs krijgen als vervanger van LYY . Deze zou kwalitatief even goed als LYY zijn.

Iemand hier al ervaring met deze gear? Dan hoor ik het graag.

Even dit topic naar boven kicken. Verpakking ziet er echt puik uit zitten zelfs reflecterende oliemerkdingen op (of hoe zoiets ook heet). De vails zelfs zien er ook kwalitatief goed uit.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ja ik heb ze nu en ik moet zeggen ziet er heel verzorgd uit allemaal. Hopelijk goede vervanger voor LYY. Laat nog weten als ik het getest heb.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Even dit topic naar boven kicken. Verpakking ziet er echt puik uit zitten zelfs reflecterende oliemerkdingen op (of hoe zoiets ook heet). De vails zelfs zien er ook kwalitatief goed uit.
        Holografische stickers. En ziet er inderdaad strak uit.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X