Droge massa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droge massa

Beste mede BB,

Ik wil aan mijn tweede kuurtje beginnen met het volgende voorstel.

w1-8
    TestE 250 per week
    w1-8
    Primobolan depot 200 mg per week

w11-12
    Clomid 20 mg

Of

w1-8
    Test E 250 per week
    w1-8
    Deca 200 mg per week

w11-12
    Clomid 20 mg

Ik twijfel nu wat beter is, de test te combineren met primo of met deca.
    Deca bouwt misschien iets meer massa op dan primo maar primo is minder link dan deca en de massa icm primo is mischien iets minder maar wel droge massa dan icm deca.

Primo laat ook de oestrogeen spiegel zakken waardoor je minder last krijgt van aromatisatie en bijwerkingen dan met deca?

Mijn eerste kuur was winstrol 6w 40 mg per dag.

Ik hoor graag jullie advies hierover

Thx

Wat zijn je stats nu? En wat heeft je winstrol kuur je goed gedaan?
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Hoe oud ben je?
      Hoelang train je al?
      Wat is je gewicht/bf en je lengte?
      Wedstrijd plannen?

Comment

Hoelang geleden was je eerste kuur en wat heb je er aan overgehouden?
        BP (95kg)
        DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
        mp (55) kg

Comment

Originally posted by kojak View Post
          Wat zijn je stats nu? En wat heeft je winstrol kuur je goed gedaan?
          3 netto aan over gehouden

Ben ongeveer 96 kg /1m83/ 16-17%

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
            Hoe oud ben je? 40 jaar
            Hoelang train je al? 20 jaar
            Wat is je gewicht/bf en je lengte? ik weeg 96 kg 1m83
            Wedstrijd plannen?
            Nee ik heb geen wedstrijd plannen

Comment

Originally posted by Edwin1986 View Post
              Hoelang geleden was je eerste kuur en wat heb je er aan overgehouden?
              2 maanden geleden winstrol en ik heb daar 3 kg meer gegained.

Comment

Als het je eerste inject kuur is, waarom geen test e only of met een kickstart van winstrol??? Als je echt spul hebt is dat echt wel genoeg voor een eerste inject kuur.

Bv week 1 t/m 12 test e 250mg
                1 t/m 4 winstrol 40mg ed
                En natuurlijk een nakuur niet vergeten.
                Last edited by Edwin1986; 15-07-2012, 20:01.
                BP (95kg)
                DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                mp (55) kg

Comment

Originally posted by Edwin1986 View Post
                  Als het je eerste inject kuur is, waarom geen test e only of met een kickstart van winstrol??? Als je echt spul hebt is dat echt wel genoeg voor een eerste inject kuur.

Bv week 1 t/m 12 test e 250mg
                  1 t/m 4 winstrol 40mg ed
                  En natuurlijk een nakuur niet vergeten.
                  Beter een kickstart met var dan met winstrol
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                    Dat is inderdaad ook een goed alternatief.
                    BP (95kg)
                    mp (55) kg

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                      Waarom dan? Wat is het verschil als je var of winny als kickstart gebruikt?
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Riuari View Post
                        3 netto aan over gehouden

Ben ongeveer 96 kg /1m83/ 16-17%
                        Vind het nette stats kerel. En ik begrijp dat je er harde droge massa bij wilt hebben. Je hebt zoal n goede basis (20jr).
                        Mag ik n voorstel plaatsen?
                        Zorg eerst dat je van die 16-17% zakt naar 13-14%, dan krijg je een schonere winst. En je hebt dan het voordeel dat, je lichaam makkelijker het extra gewicht van de zwaardere spieren accepteert en aanhoud. Je bent dan immers al 3% gewicht kwijt, die je lichaam graag weer aan wil zuiveren.
                        Je bent 40 en hebt kans gevoeliger te zijn voor sides, dus pas op de tekens van sides. N gyno is zo gekweekt als je gevoelig blijkt te zijn. Dus hou Nolvadex bij de hand. En aangezien je geen kereltje meer bent, zou ik er ook n HCG bij zeten, tegen testikel krimp. Ook om sneller op te kunnen starten na de kuur.
                        Dan pak je een simpel kuurtje, omdat je al zo lang traint kun je ook beter gainen op weinig meuk.

week 1 t/m 4 Anavar 40mg/pd
                        Week 1 tm 12 Testosteron E 250mg of (optioneel) 500mg/pw.
                        Bij 500mg/pw Week 3 t/m 12 HCG 800-1000iu/pw
                        week 15 start nakuur.

Comment

Vind het nette stats kerel. En ik begrijp dat je er harde droge massa bij wilt hebben. Je hebt zoal n goede basis (20jr).
                          Mag ik n voorstel plaatsen?
                          Zorg eerst dat je van die 16-17% zakt naar 13-14%, dan krijg je een schonere winst. En je hebt dan het voordeel dat, je lichaam makkelijker het extra gewicht van de zwaardere spieren accepteert en aanhoud. Je bent dan immers al 3% gewicht kwijt, die je lichaam graag weer aan wil zuiveren.
                          Je bent 40 en hebt kans gevoeliger te zijn voor sides, dus pas op de tekens van sides. N gyno is zo gekweekt als je gevoelig blijkt te zijn. Dus hou Nolvadex bij de hand. En aangezien je geen kereltje meer bent, zou ik er ook n HCG bij zeten, tegen testikel krimp. Ook om sneller op te kunnen starten na de kuur.
                          Dan pak je een simpel kuurtje, omdat je al zo lang traint kun je ook beter gainen op weinig meuk.

week 1 t/m 4 Anavar 40mg/pd
                          Week 1 tm 12 Testosteron E 250mg of (optioneel) 500mg/pw.
                          Bij 500mg/pw Week 3 t/m 12 HCG 800-1000iu/pw
                          week 15 start nakuur.

Bedankt voor je reactie Lummeltje.

Omdat ik zelf ook niet meer de jongste ben (40 jaar) dacht ik aan Test E 250 mg per week gedurende 8 weekjes. Daarbij gecombineerd met 200 mg Primobolan voor de synergie.

Als ik besluit om 250 Test E te gaan nemen, dan neem ik aan dat ik geen HCG nodig heb?

Comment

Originally posted by Riuari View Post
                            Bedankt voor je reactie Lummeltje.

Omdat ik zelf ook niet meer de jongste ben (40 jaar) dacht ik aan Test E 250 mg per week gedurende 8 weekjes. Daarbij gecombineerd met 200 mg Primobolan voor de synergie.

Als ik besluit om 250 Test E te gaan nemen, dan neem ik aan dat ik geen HCG nodig heb?
                            De Primo (Methenolon Enanthate) is n mooie stof om de sides te onderdrukken, daar het geen omzetting heeft. Het is iets zwakker dan n Deca maar geeft ook veel minder sides. Het maak mooie harde volle spieren icm Testosteron.
                            Maar het is mijn vraag, of jij deze stack wel nodig hebt. Aangezien het jouw eerste spuitkuurtje is. Natuurlijk kun je het erbij zetten, maar is het nodig?
                            Ikzelf denk het niet.
                            Mijn mening is:
                            Dat jij voor de eerste keer beter op n Test met n kickstartje kunt beginnen.
                            Zodat je kunt ervaren wat de test voor jou doet. Zoals je zelf al zegt, je bent 40 en dan kan (ik zeg kan) je wel eens heel raar op de exogene test reageren.
                            Je weegt 96kg, en zou best n 500mg/pw test kunnen hebben met dat gewicht.
                            Dus als jij denkt dat je 250test/200primo wilt gaan zetten, kun je beter 500mg/pw test zetten. Vergeet niet dat het je eerste spuitkuurtje is.
                            Zo kun je leren om te gaan, met evt sides.

Dan je bent 40, reken er op dat je lichaam niet meer zo snel opstart als 10jaar geleden. Je eigen test productie is al stevig gezakt, en opstarten word steeds trager. Dus is het noodzaak om je in te dekken tegen verlies na de kuur. Vergeet niet, dat: de tijd die je na de kuur nodig hebt om op te starten, verlies tijd is. Dat wil zeggen, hoe langer het duurt om op te starten, hoe meer gain je weer verliest. Dus als je na de kuur inplaats van kloten olienootjes hebt, zullen eerst je testikels weer op maat moeten zijn eer je lichaam weer op kan starten. Waar hou je de testikels mee op maat? Juist HCG. En het is zo, dat na de eerste spuit exogene test, je testikels al geen testosteron meer aanmaken.
                            Dan maakt het niet zoveel uit, of je 250 of 500mg/pw zet. Plat gaat je axis toch.
                            Maar zorg dat na de kuur je testikels op maat zijn, en zo niet te veel tijd nodig hebt om weer op te kunnen starten.

Het voordeel van 1 stof injecteren is, dat je beter kunt leren wat elke stof voor jou kan betekenen. Stel dat je nogmaals gaat kuren, dan zet je er een bijstof bij. Dan kun je ook herkennen wat die weer voor jou doet.

Comment

De Primo (Methenolon Enanthate) is n mooie stof om de sides te onderdrukken, daar het geen omzetting heeft. Het is iets zwakker dan n Deca maar geeft ook veel minder sides. Het maak mooie harde volle spieren icm Testosteron.
                              Maar het is mijn vraag, of jij deze stack wel nodig hebt. Aangezien het jouw eerste spuitkuurtje is. Natuurlijk kun je het erbij zetten, maar is het nodig?
                              Ikzelf denk het niet.
                              Mijn mening is:
                              Dat jij voor de eerste keer beter op n Test met n kickstartje kunt beginnen.
                              Zodat je kunt ervaren wat de test voor jou doet. Zoals je zelf al zegt, je bent 40 en dan kan (ik zeg kan) je wel eens heel raar op de exogene test reageren.
                              Je weegt 96kg, en zou best n 500mg/pw test kunnen hebben met dat gewicht.
                              Dus als jij denkt dat je 250test/200primo wilt gaan zetten, kun je beter 500mg/pw test zetten. Vergeet niet dat het je eerste spuitkuurtje is.
                              Zo kun je leren om te gaan, met evt sides.

Dan je bent 40, reken er op dat je lichaam niet meer zo snel opstart als 10jaar geleden. Je eigen test productie is al stevig gezakt, en opstarten word steeds trager. Dus is het noodzaak om je in te dekken tegen verlies na de kuur. Vergeet niet, dat: de tijd die je na de kuur nodig hebt om op te starten, verlies tijd is. Dat wil zeggen, hoe langer het duurt om op te starten, hoe meer gain je weer verliest. Dus als je na de kuur inplaats van kloten olienootjes hebt, zullen eerst je testikels weer op maat moeten zijn eer je lichaam weer op kan starten. Waar hou je de testikels mee op maat? Juist HCG. En het is zo, dat na de eerste spuit exogene test, je testikels al geen testosteron meer aanmaken.
                              Dan maakt het niet zoveel uit, of je 250 of 500mg/pw zet. Plat gaat je axis toch.
                              Maar zorg dat na de kuur je testikels op maat zijn, en zo niet te veel tijd nodig hebt om weer op te kunnen starten.

Het voordeel van 1 stof injecteren is, dat je beter kunt leren wat elke stof voor jou kan betekenen. Stel dat je nogmaals gaat kuren, dan zet je er een bijstof bij. Dan kun je ook herkennen wat die weer voor jou doet.
                              Wederom bedankt voor je zinvolle advies! Thanks.

Ik wilde wel hierop even reageren met het volgende: je zegt dat ik beter gelijk 500 mg TestE kan nemen omdat 250 mg mijn axis toch zal onderdrukken maar dan kan ik toch ook direkt met 1000 mg per week gaan nemen? dan maar gelijk er flink tegen aan gaan?

Het is ook zo dat ik nog maar 1 kuurtje wil doen, daarna niks meer. dat heb ik mijn vrouw beloofd. als ik 4-5 kg netto zou overhouden ben ik erg tevreden.

Is 250mg TestE icm 200 mg Primo geen betere combinatie dan alleen maar 500 mg TestE? door het synergie effect?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X