Anavar of Turinabol?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar of Turinabol?

Hoi,

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? naar Anavar of Turinabol?
    En waarom?
    Graag jullie mening tussen de 2.

Beide lijken qua werking en side's op elkaar.

Grtz

Turinabol beter anabole werking, Anavar betere vetverbrandende werking dus meer vascularity/hardness (heb ik mij laten vertellen door mijn trainingspartner die wel AAS gebruik), dus wacht andere opinies af voor te beslissen svp

Comment

Niemand geen reactie meer?

Knulletje misschien?

Comment

als wat wil je het gebruiken? kickstart? only?

ik heb alleen var gebruikt als kickstart maar merkte er niet al te veel van dus een only gaat zwaar teleurstellen.. winny heb ik gebruikt als only en dat is pas een lekkere drive....

turinabol geen ervaring, wordt ook niet al te veel gebruikt...
        Make it happen, shock everyone!

Comment

winstrol

Comment

Turinabol = (4-Chlorodehydromethyltestosteron) en kun je vergelijken met D-bol, maar met minder vochtretentie. De anabole werking is ongeveer gelijk aan die van testosteron. Turinabol heeft het vermogen om SHBG te verminderen waardoor meer testosteron kan worden benut.
            Tijdens gebruik kun je verwachten dat het resultaten geeft, die liggen tussen D-Bol en Anavar.

Anavar geeft een hardere en drogere look, maar gaint ook weer iets minder.
            Dus is het maar weer net wat je doel is.

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
              Turinabol = (4-Chlorodehydromethyltestosteron) en kun je vergelijken met D-bol, maar met minder vochtretentie. De anabole werking is ongeveer gelijk aan die van testosteron. Turinabol heeft het vermogen om SHBG te verminderen waardoor meer testosteron kan worden benut.
              Tijdens gebruik kun je verwachten dat het resultaten geeft, die liggen tussen D-Bol en Anavar.

Anavar geeft een hardere en drogere look, maar gaint ook weer iets minder.
              Dus is het maar weer net wat je doel is.
              Thx Lummeltje,

Klinkt goed, alleen waarom is dit middel niet populair hier in NL maar in het buitenland wel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X